ONLY YOU - 7

1K 70 14
                                    

KookV

“Aku tahu ini bodoh tapi aku betul-betul jatuh cinta dengan kim taehyung, iaitu saudara kandung aku.”

“Penderitaan taehyung
akan bermula.”

Jeon Jungkook
×
Kim Taehyung

.
.
.

“Hiks..hikss..”

Tangisan sayup kedengaran memenuhi ruangan ini. Terdengar juga suara rengekan bayi yang diabaikan.

“Huwekk!!!Huwekkk!!”

Tangisan bayi itu diendahkan. Terlalu beremosi dengan dirinya sehinggakan bayinya diabaikan. Tak lama selepas itu taehyung mengusap air matanya dan belari kearah kedua anak kembarnya.

Memeluk tubuh kecil itu kedalam dakapanya dan menghayunkan tanganya seperti buaian. Menyanyikan sebuah lagu bagi meredakan tangisan anak kecil itu.

“Maafkan Mommy sayang...”

Itulah yang mampu diungkapkan taehyung. Dia merasakan bahawa dia gagal dalam menjadi seorang ibu. Dia tahu anaknya perlukan kasih sayang seorang ibu dan juga ayah. Tetapi dia tidak mampu memenuhi impian anaknya.

Jeongguk akhirnya tertidur didalam dakapan taehyung. Manakala seunggyo sedang tertidur pulas diatas katil. Pelan-pelan taehyung mengenggam jari jemari anaknya yang ditutup oleh sarung tangan mungil itu.

Anaknya masih berusia 10 bulan dan anaknya masih lagi kecil dalam seusia ini. Taehyung baru sahaja habis berpantang dan kini dia terpaksa berkerah hanya kerana ingin mendapatkan sebutir nasi untuk anaknya.

Tambahan pula, Jungkook tidak lagi menerima kehadiranya dan juga anaknya. Apasalahnya sehingga jungkook sanggup buat dirinya terasa seksa sebegini sekali.

Jungkook juga dahulu pernah berjanji untuk mencintai taehyung sehingga akhir hayatnya. Ternyata semua yang pernah ia katakan itu pembohongan belaka.

Setelah beberapa lama taehyung tidak bertemu dengan jungkook. Membuatkan hatinya terasa sakit separuh mati melihat jungkook yang bahagia tanpa ada dirinya.

Seakan dirinya tidak lagi penting

Taehyung tetap mencintai jungkook. Walau apa pun yang terjadi jungkook tetaplah orang pertama yang menawan hatinya.

Orang pertama yang ketuk pintu hatinya. Yang mengusik ketenanganya.

Yang mengajarnya erti sebuah cinta.

Taehyung mencintai jungkook seperti adik dan abang. Tetapi tidak, taehyung mencintai jungkook lebih dari itu.

Tetapi di ingatkan mereka adalah adik beradik kandung. Jadi hubungan mereka terbatas.

Akhirnya taehyung tahu bahawa jungkook bukanlah adik kandungnya. Hanyalah adik tiri sahaja. Jadi tiada unsur yang menghalang mereka untuk berkahwin.

Tetapi jungkook memilih untuk meninggalinya dan memulakan rumah tangganya dengan eunha. Jadi taehyung mendapat tempat apa didalam hati jungkook.

[𝐂] 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now