ONLY YOU-17

964 61 9
                                    

Taekook

.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.



“Taehy———”
Jungkook tidak sempat menghabiskan percakapanya, taehyung memotongnya dengan nada yang cukup membuatkan jungkook terkejut dengan sikap jungkook.

“Jungkook kau lupa dengan apa yang kau buat pada aku.. Pada hyung kau ni.”Ujar taehyung. Air mata tidak dapat dibendung lagi. Taehyung berasa sudah penat menyimpan segalanya. Dia ingin memberitahu jungkook segalanya.

“Taehyung?! Apa yang kau cuba nak katakan ni. Aku tak paham?”

“Kau pura-pura tak faham atau kau memang bodoh. Jungkook kau lupa bahawa kaulah yang meregut kesucian aku. Kau yang rape aku. Tak cukup dengan apa yang kau berikan pada aku. You ruined my life jeon Jungkook. Kaulah puncanya.”

Jungkook teringat dimana dirinyalah yang dahulu mengagahi hyungnya. Dan mengucapkan kalimat-kalimat yang mengasyikan. Iya jungkook teringat akan hal itu.

Dan Dirinyalah yang pertama kali menyentuh hyungnya itu. Untuk pertama kali juga, jungkook melepaskan keperajakannya pada tubuh taehyung.

“Hyung?!”

Hiks..hiks.. Jungkook kau telahpun berikan hyung dua orang malaikat. Dan hyung tak mampu menjaga keduanya tanpa kau disisi.”

Deg!

Apa?!

Dua orang malaikat?! Apa yang cuba taehyung sampaikan. Jungkook tak suka dengan lapikan bahasa yang digunakan oleh taehyung. 

“S-siap——”

“Jeongguk dan seunggyo.”

Deg!!

Untuk sekali lagi jungkook terkejut. Jeongguk dan seunggyo?! Apa kaitan dengan dirinya. Wait dia tak faham sebenarnya. Apa yang dah jadi.

“Kenapa dengan mereka?”

“Kau adalah Ayah kandung mereka Jeon Jungkook.”

Deg!

“Taehyung! Tolonglah.. Apa yang kau merepek ni.”

“Kenapa jungkook kau tak boleh menerima kenyataan ini ke?! Jungkook aku dah penat nak sembunyikan segalanya dari kau. Penat sangat, aku tak mampu menanggung segalanya aku penat tunggu untuk kau kejar cinta aku.. Tapi———”

“Wait?! What?! Kau kata jeongguk dan seunggyo adalah anak aku. Tak mungkin taehyung, kau dah tidur dengan jantan lain, sekarang ni kau tuduh aku yang mengandungkan kau.. Macam tu?!”

Taehyung tak percaya beginilah sikap jeon jungkook. Menuduhnya padahal taehyung tak pernah melakukan dengan mana mana lelaki melainkan jungkook.

Jungkook cuba mengelakkan diri dari kenyataan ini.

“Mereka Anak kita jungkook! Aku tak pernah tidur dengan mana-mana lelaki dan melainkan kau yang memperkosa aku?! Kau lupa jungkook. Kau cemburu bila aku dekat dengan park bogum. Kau marah saat itu bila mana aku tak dengar cakap kau.”

[𝐂] 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now