ONLY YOU-9

1.1K 71 11
                                    

KookV

“Aku tahu ini bodoh tapi aku betul-betul jatuh cinta dengan kim taehyung, iaitu saudara kandung aku.”

“Penderitaan taehyung
akan bermula.”

Jeon Jungkook
×
Kim Taehyung

.
.
.



Taehyung pulang semula ke daegu dengan segera. Dan membawa kedua anak kembarnya pergi. Hatinya tetap berasa sangat kecewa dengan ibunya yang sanggup memperlakukan dirinya sebegini sekali. Sedangkan taehyung adalah anak kandung yerim.

Hanya kerana seunghyun, yerim semakin membencikan taehyung.

Taehyung pulang dengan wajah yanh sedikit sembam. Mana taknya taehyung tak habis menangis dari seoul hingga pulang ke daegu.

Dia hanya ingin berjumpa dengan ibunya sahaja. Tak lebih dari itu, melihat keluarga yang pernah menjaganya walaupun tidaklah seikhlas yang taehyung fikirkan. Disebabkan keluarga jeon, taehyung kenal jungkook.

Jeongguk dan seunggyo tertidur pulas didalam gendonganya. Pelan-pelan taehyung bawa kedua putranya masuk kedalam bilik.

Taehyung termenung seketika di luar jendela. Teringatkan kemesraan jungkook dengan eunha. Kenapa taehyung tak pernah tahu bahawa jungkook akan bahagia dengan eunha.

Kenapa mesti eunha. Dan juga kenapa nara mesti kakak kepada eunha. Sakitnya bila dapat tahu Eunha adalah adik kepada Kawan baiknya sendiri.

Sebenarnya Nara berbelah bahagi dengan taehyung juga eunha. Sudahlama nara tidak berkenan yang jungkook akan menjadi adik iparnya.

Dia sayangkan taehyung. Juga adiknya. Antara keduanya jika dibuat pemilihan nara tak mampu memilih yang mana. Kerana keduanya berharga buatnya.

“Hiks..hiks..”
Dalam diam taehyung menangis. Hatinya rasa sakit sangat. Matanya kini mula memanas dan cecair jernih deras mengalir membasahi pipinya.

“Jungkook dah janji yang kau akan kekalkan perasaan kau. Tapi apa yang aku dapat sekarang ini.. Kau tinggalkan aku dengan keadaan memberikan aku dua orang malaikat untuk aku..”

Taehyung merintih sorang-sorang. Dah tak ada siapa dia nak mengadu melainkan hanya dirinya sahaja yang tahu saat ini.

.
.
.


“Sayang?!”

Panggil eunha, jungkook seakan tidak memberikan apa apa tindak balas kepada isterinya yang sibuk memanggilnya dari tadi.

“Sayang!!”

“Huh?!”
Jungkook memandang tepat pada wajah eunha. Eunha menyemberutkan mukanya. Tanda dia kesal dan marah pada si suami itu.

“Kenapa sayang?!”

“Berapa kali saya nak panggil awak?!”

“Maaf tadi mengelamun sekejap.”

“Bukan sekejap!!”

[𝐂] 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now