ONLY YOU-25

1.1K 73 8
                                    

KookV

“Aku tahu ini bodoh tapi aku betul-betul jatuh cinta dengan kim taehyung, iaitu saudara kandung aku.”

“Penderitaan taehyung
akan bermula.”

Jeon Jungkook
×
Kim Taehyung

.
.
.
.

;

"Yoongi-hyung!"

Taehyung terkejut, bukan apa yoongi iaitu lebih dikenali sebagai suga itu ialah sahabatnya dari kecil lagi. Sebelum jungkook lahir, taehyung dan yoongi telah lama saling mengenali. Terlebih pula yoongi tau setahun darinya.

"Hentikan semua ini, puan Yerim!" Ujar yoongi kemudian berlalu masuk. Manakala nara kini sedang memeluknya dia tahu kalau nara sentiasa ada untuknya.

Wanita itu agak terkejut akan kehadiran yoongi. Manakala jungkook dan tuan jeon mengerutkan dahinya. Pelik mungkin.

"A-apa yang kau buat kat sini?!" Kata yerim dengan nada yang sedikit terbata-bata. Yoongi datang menghampiri wanita itu.

"Kau ni manusia jenis apa hah?! Memang dilahirkan tak ada perasaan atau apa?! Jangan ingat aku tak pernah kenal kau. Selama ini aku hormat kau sebagai seorang ibu. Tapi lihatlah, kau seakan sedang lupa diri. Tidak tahu dimana asal usul kau dahulu. Tak sedar ke? Kau hanya menumpang kemewahan Tuan Jeon."

"Apa yang kau katakan ni?!"

"Jangan pura-pura tak tahu. Puan yerim. Aku tahu kau sangat bencikan taehyung kerana masa silam kau. Tapi itu bukan alasan untuk kau membencikan taehyung. Dia bukan mintak nak lahir ke dunia ini. Macam yang di cakap, kenapa tak kau je yang gugurkan. Sebab keputusan pada masa itu hanya kau yang pilih. Kenapa tidak kau mengugurkanya kalau betul kau tahu bila dia dah besar akan menyusahkan kau. Semua yang terjadi sebab kau. Tak cukup bahagia ke buat taehyung derita. Kau halang dia untuk dekat dengan jungkook. Kau buat jungkook bencikan taehyung. Kau fitnah segalanya sampaikan Tuan Jeon membencikanya. Apa ini yang kau mahukan? Tak cukupkah semua itu. Taehyung dah puas menderita dengan permainan kau." Kata yoongi membuatkan jungkook berasa hairan saat ini. Kenapa tiba-tiba dia berasa apa yang dikatakan oleh yoongi itu salah.

"Apa yang kau maksudkan ini yoongi-hyung. Apa yang kau cuba untuk salahkan sesuatu pada eomma." Tanya jungkook. Yoongi tertawa sinis.

"Macam yang aku pernah cakap pada kau jungkook. Aku jauh lebih kenal taehyung itu berbanding kau. Dan aku tahu apa yang terjadi pada taehyung."

Kata yoongi. Jungkook terdiam manakala yerim sedang ketakutan saat ini.

"Berhentilah, kalau kau nak amik sangat taehyung tu amiklah aku tak kisah." Kata yerim.

"Bukan itu niat aku datang kemari, kenapa yerim? Kau takut kalau aku beritahu segalanya." Yerim terdiam kaku. Tuan jeon seperti tidak tahu apa yang dah berlaku disini.

"Kau ingat aku tak tahu, kaulah yang halang taehyung untuk bersama jungkook. Kau kata pada taehyung bahawa dia tidak pantas untuk jungkook. Dan kau hasut jungkook supaya bencikan taehyung. Pada masa jungkook berada di uk. Taehyung dah mengandung 3 bulan. Dan pada ketika tu kau dapat tahu yang taehyung mengandung. Kau halau dia dari rumah. Kemudian setelah jungkook pulang ke korea kau katakan pada jungkook yang taehyung larikan diri bersama kekasihnya. Sedangkan taehyung tak pernah ada mana mana kekasih melainkan jungkook. Kau juga fitnah taehyung dia mengandung anak kekasihnya. Padahal taehyung mengandungkan zuriat Keluarga Jeon. Kau buat jungkook lupakan taehyung sedangkan taehyung disini menderita sakit melahirkan zuriat jungkook. Taehyung tak mahu gugurkan kandunganya kerana dia sedang hamil anak kepada lelaki yang dia cintai. Apakah itu kurang sayangnya pada kau jungkook."

[𝐂] 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now