ONLY YOU - ENDING SCENE ❤️

2K 81 10
                                    

Taekook

.
.
.

;

Taehyung kini sedang melipat baju, sesudah taehyung melipat baju anak anaknya. Dia menyusun pakaian putra-putranya yang kini sudah terlena tidur di katilnya.

Kalau nak tahu sekarang dah pukul berapa, sebenarnya sekarang sudah pukul 10:43 malam. Jadi wajarlah kalau keadaan rumah sunyi dan putra's tampanya itu sudah masuk tidur.

Setelah habis menyusun pakaian mereka. Taehyung tak lupa mengucup dahi kedua putranya. Dan mengucapkan selamat malam kepada mereka.

akhirnya, taehyung berjalan keluar dari bilik jeongguk dan seunggyo. Lalu ia menuju masuk ke dalam biliknya.

clerk..

Pintu bilik di buka dengan perlahan-lahan. Sebenarnya taehyung sengaja nak tidur lambat. Sebab tadi, jungkook ada tanya kenapa dia tak tidur, alasanya dia ingin mengemas bilik putranya kerana tidak ingin berhadapan dengan jungkook.

setelah pintu di tutup dengan rapat. Taehyung menghela nafas lega, akhirnya jungkook tidur juga. Sebenarnya taehyung takut taehyung terkam dia macam hari tu. Sampai sekarang terngiang-ngiang lagi.

Taehyung melabuhkan dirinya di permukaan tilam yang empuk itu secara perlahan-lahan. Lagi tadi taehyung tak berhenti dari mengemas rumah. Sengaja mengelakkan diri daripada bertemu jungkook, kerana itu taehyung sengaja menyibukkan diri.

Tak lama lepas taehyung ingin melelapkan matanya, Ada sebuah tangan yang melingkar di pinggang rampingnya. Membuatkan sang empunya badan tersentak lalu terdiam kaku disitu, tanpa menggerakkan tubuhnya.

Sepasang tangan itu semakin lama di eratkan lagi pelukan pada perutnya. Taehyung semakin ketakutan. Jungkook memang macam ni ke? kalau tidur. sepatutnya aku sediakan bantal peluk dekat tengah-tengah ni biar dia peluk je bantal tu jangan peluk aku. bisik taehyung.

Taehyung ingin cuba melepaskan pelukan jungkook pada tubuhnya, tapi sayangnya namja tampan itu semakin mengeratkan lagi pelukan pada tubuhnya. Kini ia sudah mula terasa sesak sedikit.

"J-jungkookh.." gumam taehyung perlahan. Namja tampan itu makin menenggelamkan kepalanya di ceruk leher taehyung. Membuatkan taehyung terloncat sedikit. Terkejut.

"Jungkook, lepaslah.."
taehyung menolak pergelangan tangan jungkook. Malah, si tampan itu tidak beranjak ke mana-mana. Dia masih utuh dengan posisinya.

"Emhh..sayang, tidur ye."
gumam jungkook dengan nada huskynya. Taehyung semakin tidak selesa dengan posisi ini. Jungkook seolah-olah sedang mengambil kesempatan ke atasnya.

"K-kookie!"
taehyung merasa geli kerana jungkook mengucup setiap inchi lehernya. Posis jungkook dan taehyung sudah tidak normal lagi. Keduanya, kini sudah berubah posis.

Jungkook berada di atas taehyung, manakala taehyung masih dibawah. Jungkook sedang mengongkong tubuh taehyung. Kesedaran si jeon sudah mula terjaga.

"T-taehyung.."
ujar sang alpha. Taehyung terdiam, tidak berkutik. Sebenarnya, taehyung terpesona dengan jungkook untuk waktu yang singkat. Jungkook memang kacak, sempurna dimatanya dan juga orang lain.

[𝐂] 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐘𝐨𝐮 •𝐣𝐣𝐤+𝐤𝐭𝐡✓Where stories live. Discover now