WinKun

1.9K 63 39
                                    

Kun mengikat rambutnya yang panjang setelah dia keluar dari kereta. Setelah itu, dia mengeluarkan bagasi dari but kerana dan berjalan menuju hotel.

Bunyi ketukan kasut tingginya menarik perhatian lelaki yang ada di dalam hotel. Dia hanya tersenyum manis memandang lelaki di sana. Dia sikit pun tidak berminat dengan lelaki disitu.

Tanpa dia sedar, seorang lelaki tersenyum memandangnya sambil membawa bagasi masuk ke dalam hotel yang sama.

Setelah selesai check in, Kun pun masuk ke dalam lift untuk ke biliknya.Tidak sampai beberapa minit dia pun sampai di biliknya.

Setelah scan kadnya, dia pun masuk ke dalam biliknya.

"Wow. "Kun tersenyum memandang sekeliling bilik. Sangat cantik. Kakinya membawa dirinya melangkah ke beranda. Dia menarik pintu tolak dan keluar dari bilik.

Dia dapat melihat bandar yang cantik pada malam itu di beranda. Tiba tiba telefonnya bergetar.

Lantas dia mengambil telefonnya yang berada di dalam begnya. Senyuman manis mula terhias apabila dia ternampak nama kesayangan pada screen telefon.

Dia menarik simbol hijau dan menjawab panggilan.

"Hello sayang. "Jawab Kun dengan suara yang ceria.

"Hi baby, baby dah check in ke? "Tanya suatu suara yang garau diseberang.

"Dah.. Sayang pula? Dah check in? "

"Otw nak masuk bilik. Dalam lift ni. "

"Sayang kat hotel mana? "Kun masuk ke dalam bilik. Dia duduk di atas katil.

"Hotel? Trivago. "

"Emm.. Tak lawak lah. "Kun dapat dengar suara yang tersayang tertawa disebearang.

"Winwin sayang, mana kau check in? "Tanya Kun.

"Well.. "Belum sempat Winwin menghabiskan ucapannya, pintu bilik Kun diketuk.

"Tunggu jap ek, ade orang ketuk pintu. "Kun pun menuju pintu. Dia scan kad dan membuka pintu. Alangkah terkejutnya apabila seseorang yang dia sayangi berdiri di depannya.

"Hi baby. "Ucap Winwin. Kun terus masuk ke dalam dakapan lelaki itu. Winwin dengan senang hati membalas pelukan gadis itu. Kun membawa Winwin masuk ke dalam bilik.

"Sayang kat sini ke check in? "Tanya Kun.

"Ye, ingat, sendirian. Rupanya jumpa kesayangan kat sini. Tak jadilah nak tido bilik satu lagi. "Ujar Winwin, mereka berdua duduk di atas katil. Winwin menyembunyikan wajahnya pada leher Kun. Menghirup aroma wangi gadis itu.

"Hari ni sayang pergi meeting kat hotel ni ke? "Tanya Kun.

"Esok, hari ni rehat. "Ujar Winwin, dia mengangkat kepala dan menatap wajah kesayangannya. "Papa memang pandai kan. Dia letak kita berdua kat hotel yang sama. "Ujar Winwin.

"Aku pun tak sangka yang papa akan letakkan kita dekat hotel yang sama. "Ujar Kun. Winwin tersenyum, dia mendekatkan wajahnya dengan wajah Kun. Menyatukan dahi mereka. "Nampaknya papa mentua baby sangat sayangkan baby. "Bisik Winwin, Kun tersenyum memandang Winwin.

Winwin menatap bibir Kun yang merah. Dia tidak dapat menahan dirinya untuk mencium bibir tersebut. Dia pun mencium bibir Kun.

Kun dengan senang hati membalas ciuman Winwin dengan mengalungkan lengannya pada leher Winwin. Winwin tersenyum di antara ciuman.

Dengan perlahan, Winwin mendorong dada Kun dan menindih tubuh kecil Kun tanpa melepaskan ciuman mereka. Winwin mengigit bawah bibir Kun dan itu membuatkan Kun membuka mulutnya. Winwin tidak melepaskan peluang untuk memasukkan lidahnya ke dalam mulut Kun.

Your Favourite NCT Ships ✅ Where stories live. Discover now