פרק 22

9.5K 437 86
                                    

כמות ההודעות והטלפונים שקיבלתי מריף הייתה בלתי פוסקת. כמות האי מענה שהוא קיבל ממני הייתה בלתי פוסקת באותה מידה. לא רציתי לשמוע את ההסברים שלו, השקרים שלו או את הקול שלו בכלל.

ביום שלמחרת אני לא הגעתי לבית ספר ונשארתי בבית לעזור לאמא שלי וגם לישון בטענה שאני חולה למרות שהייתי לגמרי בריאה, רציתי קצת שקט לעצמי.

היה שינוי קטן בהצגת העבודה, וקיבלנו הודעה מסול שאנחנו נצטרך להציג את מה שכתבתנו על הבני זוג שלנו מול כל הכיתה ואז להגיש אליו, וכל זה נכנס לתיק העבודה שלנו. לא היה לי אכפת, פשוט הקשבתי למה שאמרו לי לעשות.

כרגע אני יושבת ליד ריף, מחכה שיקראו בשמות שלנו, לא ידעתי מה לעשות, מצד אחד רציתי להקריא את מה שכתבתי על הדף ומצד שני ידעתי שזה פחות טוב ממה שבא לי באמת להציג מול כל הכיתה.

״מיה וריף, תורכם הגיע. מי ראשון?״ שואל סול, אני מרימה את ידי במהירות, אני אהיה ראשונה ואסיים עם זה מהר. ״אוקיי מיה, תעלי לבמה.״

הנהנתי, קמה מהמקום שלי מבלי להסתכל על ריף, יכולתי להרגיש את עיניו שורפות את גביי אבל התעלמתי מזה, אני לא רוצה אפילו להסתכל עליו.

״הסיפור שכתבתי הוא דמיוני, לא היה לי ממש מה לכתוב אז החלטתי להמציא.״ שיקרתי בחיוך אל כל הכיתה. נשמתי נשימה ארוכה, חוזרת מעט על מה שאני באמת רוצה להגיד, ״ריף מילר הוא רודף בנות. לריף לא אכפת כלל מאנשים, אכפת לו רק מעצמו וממה שאחרים יחשבו. כל מה שהוא יודע לעשות זה רק לפגוע באנשים, להרוס אותם ולגרום להם לסבל, גם אם הוא לא מנסה זה מה שיוצא לו, ואפילו סליחה הוא לא מבקש על זה. לפני כמה שנים הייתה מישהי ששנאה את ריף עד עמקי נשמתה, היא לא יכלה לראות אותו, אך ריף לא וויתר והוא רדף אחריה,  החמיא לה, עשה דברים כדי שכולם ידעו שהיא שלו וזה לאט לאט גרם לה להשתחרר ולהתאהב בו, או לפחות להרגיש אליו משהו, כי בכל זאת הוא עדיין אידיוט לא קטן.״ צחקקתי מעט, למרות שהדמעות עלו לי לעיניים.

הכיתה גיחכה לדבריי מעט, אך כשהצצתי לכיוון ריף, הוא לא היה נראה בסדר בכלל. פניו הראו עצבות, עיניו היו זוהרות והיה נראה שהוא עוד שניה בוכה.

״ריף שיגע אותה לצאת איתו לדייט מספר פעמים, אך היא לא רצתה, כי היא ידעה טוב מאוד מי הוא, היא ידעה שהיא תיפגע אם רק תצא איתו. אך גם במקרה הזה ריף לא וויתר, הוא המשיך להציק לה, להפריע לה, לשגע אותה ולנשק אותה בכל זמן אפשרי ולתת לה הרגשה כל כך מדהימה, והיא כמובן עדיין לא ויתרה לעצמה והסכימה לו. מספר ימים לאחר מכן, היא נענית בחיוב לדייט עם מישהו אחר, כי היא יודעת שהוא מקסים ומתוק ובחיים לא יפגע בה, אבל משהו אחד הפריע לה באמת לממש את זה, וזה ריף.״ עוד לא סיימתי, אני מרימה את מבטי לכיוון הכיתה, כולם במתח.

לפני שפגשתי אותךDonde viven las historias. Descúbrelo ahora