פרק 31

10.3K 384 75
                                    

״זה.היה.מדהים.״ הוא נשכב לידי, מתנשף. גופו המיוזע עולה ויורד במהירות עם כל נשימה שלו. אני מסכימה איתו לגמרי, זה היה סקס טוב שאין לתאר.

הנהנתי, ״מושלם.״ עניתי לו. מזיזה את מבטי אליו, רואה אותו מסתכל עליי שחיוך עולה על שפתיו. ״מה?״ שאלתי אותו.

הוא עושה את עצמו כלא יודע, ״סתם, אני לא יכול להפסיק להסתכל עלייך.״ מילותיו גורמות לי להאדים ולהסתיר את חיוכי שעולה בשניות על שפתיי.

הסקס עם לוקאס לא היה דומה בשום צורה לסקס עם ריף. אהבתי את לוקאס ברמות מטורפות והיה בינינו מגע טוב, אך עם ריף זה תשוקתי, יש בינינו משיכה חזקה שאני מרגישה שאני רוצה רק עוד ועוד. תמיד שלוקאס היה יוצא ממני, הוא לא היה מנשק אותי, מחבק אותי או מחמיא לי כמו שריף עשה הרגע. הוא תמיד היה קם עם הטלפון שלו ונעלם לשירותים, זה לא הפריע לי באותה תקופה אבל עכשיו שאני משוואה את זה, אני מבינה כמה זה טוב וכמה זה היה חסר לי אז.

״את רוצה לאכול משהו?״ שאל. אם לא היה מעלה את נושא האוכל, כנראה שהרעב לא היה מתעורר בי, אבל הוא כן ורק עכשיו הבנתי עד כמה הייתי רעבה. ״אני יכול להזמין פיצה, או להביא לך עוד מהאוכל שהכנתי.״ הוסיף.

חשבתי כמה רגעים, ״האוכל שלך. אני רוצה אותו.״ עניתי, מקבלת את החיוך שלו כשהוא מבין שאהבתי מאוד את מה שהכין. הוא מניח נשיקה קטנה על שפתיי ומתרומם מן המיטה, מתקדם לכיוון איפה שכל בגדינו זרוקים. הוא מרים את התחתונים שלו והמכנס שלו ושם אותם עליו במהירות. אני לא יכולה שלא להסתכל על התנועות שלו, באיך שהוא מתלבש חזרה ואיך שרירי גבו זזים. הוא מחוטב, זה סקסי ואני לרגע שוכחת מזה שאני צריכה להתלבש גם.

אני קמה מן המיטה ושמה עליי את הבגדים שלי, ריף יוצא מהחדר וסוגר את הדלת. אני לא יודעת אם עומר נמצא כאן בבית, אך בשביל זה אני צריכה לשמור על שקט ולא לזוז יותר מדי, ריף עוד לא בשל לזה שנראה את עצמנו ברבים, וכרגע אני לא מתכוונת להכריח אותו כי זה לא כל כך מציק לי כמו שחשבתי, דווקא כיף לי כל השקט הזה.

אני מתלבשת בזריזות וחוזרת לשכב על המיטה של ריף, לאחר כמה רגעים אני שומעת צעדים מבעד לדלת ואני נתקפת פחד שאולי זה לא הוא, אך ברגע שהדלת נפתחת וחושפת את ריף עם צלחת ביד, אני נרגעת.

הוא נועל את הדלת בחזרה ונשכב לידי, מניח את הצלחת על רגליי. הריח הטוב של האוכל שלו גורם לי לרצות לזלול אותו בביס אחד, אך אני מתאפקת לא לעשות זאת ולא לצאת חיה מדי.

״מה את רוצה לראות?״ שואל אותי ריף תוך כדי שהוא מעביר ערוצים, מחפש סדרות מעניינות או סרטים יפים שנוכל לצפות בהם.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now