פרק 25

9.7K 429 69
                                    

ריף ואני יוצאים כבר מספר ימים. אף אחד לא יודע עלינו חוץ ממשפחותינו וגם את זה הם הסיקו לבד בלי שנגיד להם. הוא נמצא אצלי בבית בכל יום, אנחנו ישנים יחד, צוחקים, מדברים ומכירים אחד את השניה יותר ויותר בכל יום שעובר.

עדיין לא נקלט לי העניין שאנחנו יחד, זה קצת מוזר אבל בקטע טוב. אני נהנית בחברתו, הוא גורם לי להיות שמחה וכך גם ההפך. כשאנחנו מגיעים לשטחי בית הספר אנחנו מתנהגים שונה מהרגיל, אנחנו מנמיכים פרופיל ומתנהגים כאילו אנחנו לא מכירים אחד את השניה כלל. זה מוזר ומעציב אותי באיזושהי דרך, מצד אחד אני רוצה מאוד שהוא יתגאה בי, שנראה את הפנים שלנו ביחד בשכבה ומצד שני אני לא יכולה שלא להבין אותו, אם זה מה שהוא רוצה אני אכבד את זה.

אני יושבת בקפיטריה עם מאיה, ואני רוצה לספר לה עכשיו על ריף ועליי. אני חושבת שמגיע לה לדעת על הדבר הזה, במיוחד שהוא חשוב כל כך.

״אני וריף ביחד.״ אני מוציאה מפי משום מקום. מאיה נחנקת מהמים שלה, מסתכלת עליי בשוק, ״כבר כמה ימים. אנחנו שומרים את זה בסוד, אף אחד לא יודע חוץ ממך ומהמשפחות שלנו.״

מאיה מביטה בי בשוק, ״מ-מה? למה מיה?״ היא שאלה, אכזבה נשמעת בקולה. הרמתי את מבטי כלא מבינה למה היא מתכוונת. ״מיה, את לא צריכה להיות עם בן אדם שרוצה לשמור אותך בסוד. מתי תביני את זה?״ הסבירה לי מאיה.

ידעתי שהיא צודקת, היא באמת צודקת במאה אחוז, אבל בינתיים אנחנו מתקדמים כל כך טוב, הוא מראה לי שהוא באמת רוצה אותי ומנסה, גם אם עוד לא יצאנו לדייט אמיתי ואנחנו רק נפגשים באחד הבתים אנחנו עדיין נהנים אחד מהשניה.

״בבקשה תגידי לי שעוד לא שכבתם,״ יאוש נשמע בקולה, אני מיד פוקחת את עיניי ומסתכלת עליה במבט שזה לא יקרה בזמן הקרוב, ״יופי. אני לא אגיד לך מה לעשות, רק בבקשה תחשבי אם בא לך להיות עם מישהו שאוהב אותך ויתגאה בך או עם מישהו שמרגיש אלייך משהו וישמור אותך בסוד.״

״מאיה אני יודעת שאת צודקת. בינתיים אנחנו מתקדמים לאט, אולי בעתיד אנחנו כן נחשוף את עצמנו בציבור אם באמת זה יחזיק בינינו מעמד.״ הסברתי לה. קצת עצבן אותי שהיא לא מפרגנת לי על כך, אבל אין לי למה להתווכח איתה כי היא עושה את זה מדאגה. לא שכחתי את כל הדברים שהיא סיפרה לי עליו, לא שכחתי את כל מה שהוא אמר לי או כל מה שאמרו לי על החיים שלו. לא שכחתי שום דבר מזה.

״בסדר, לנושא אחר. יש מסיבה בבית של ריף היום בערב, למה לא אמרת לי? היינו הולכות ביחד?״ מאיה שאלה.

גיחכתי, כלא מאמינה ״אם הייתי יודעת עליה הייתי אומרת לך.״ נשכתי את פנים לחיי בעצבים. יש מסיבה בבית של ריף והוא אפילו לא טרח להגיד לי עליה? ״אם הוא לא חשב להגיד לי עליה זה בסדר, אנחנו בכל זאת הולכות.״ קבעתי.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now