פרק 34

10.5K 524 136
                                    

ריף-

״אידיוט מזדיין!״ אני צועק באוטו ומטיח את ראשי על ההגה בעצבים. האוטו מתמלא בנשימות הכבדות שלי, אני לא יודע איך זה עוד רגע יצא לי מהפה.

לא ידעתי מה עובר עליי, איך זה נפלט מהפה שלי ככה. אני יודע שהיא שמעה אותי והיא בטח אוכלת סרטים על זה אבל פאק. לא אמרתי לאף אחת שאני אוהב אותה מאז תמרה, אפילו לא לאמא שלי. אני מפחד כל כך, אני לא רוצה להגיד את זה לאף אחת. אני מתכוון, היה בי רצון גדול להגיד למיה את זה כבר כמה פעמים, אני רוצה שהיא תדע כמה אני אוהב אותה, אני פאקינג מאוהב בה אבל אני מפחד מהתגובה שלה, אני לא יודע אם היא אוהבת אותי גם, אם היא בכלל הצליחה לפתח אליי משהו בכל הזמן הזה אבל אני יודע שאני כן. מהרגע הראשון שראיתי אותה ידעתי שאני אתאהב בה.

מעניין מה היא עושה עכשיו. כמו אידיוט ניתקתי לה את הטלפון. הייתי צריך לשמור על הפה שלי לשם שינוי. במקרה ואני אגיד לה ביום מן הימים את השלוש מילים האלה, אני אדאג לעשות את זה פנים מול פנים ולא בשיחת טלפון כמו חרא.

נאנחתי, יוצא מן האוטו ומתקדם לכיוון ביתה של מיה. אני נורא מקווה שהיא לא נרדמה או משהו, היא שלחה לי הודעה אחרי שניתקתי לה את השיחה בפנים - שלוקאס נשאר לראות איתה סרט, עברה שעה מאז השיחה שלנו ואני עדיין אוכל את עצמי כמו מטומטם על המעשים שלי.

אחרי כמה נקישות על הדלת, היא נפתחת וחושפת את מיה, נשיפה חדה יוצאת מפי ברגע שאני סורק את גופה, היא לבושה בפיג׳מה קצרה וסקסית ואני נורא מקווה בשבילה שהיא לא הייתה לבושה ככה ליד לוקאס.

היא נראית רגיל, היא מחייכת אליי ומושכת אותי פנימה כשהיא רואה שאני לא זז. ״איך היה בכדורגל?״ היא שואלת אותי, מתקדמת למטבח להוציא שתי כוסות מים.

הייתי צריך לעבור דרך הבית ולהתקלח אבל מיהרתי לבוא אליה ישר שאני מסיים לשחק אז כרגע אני מסריח בטירוף לידה. ״היה כיף. חוץ מזה שאני מסריח.״ אמרתי לכיוונה, לוקח מידה המושטת אליי את כוס המים.

היא חושבת כמה רגעים, ״אתה רוצה לעלות להתקלח?״ שואלת אותי מיה. מחשבות עוברות בראשי עליה, עירומה, מתחת למים החמים. אני רוצה לגעת בכל סנטימטר בגופה כרגע, התגעגעתי אליה בטירוף וכל כך מצער אותי שאנחנו לא יכולים להראות את עצמנו בציבור.

״תלוי,״ אני אומר, חיוך ערמומי עולה על שפתיי, ״את נכנסת איתי להתקלח?״ שואל אותה. אני מקבל ממנה את פרצופה ההמום, שמראה לי שהיא בחיים לא הייתה בסיטואציה כזאת. היא ולוקאס לא הזדיינו בחיים במקלחת?

״בחיים לא עשיתי סקס במקלחת.״ היא מודה, כאילו קוראת את מחשבותיי.

״תמיד יש פעם ראשונה בייב.״ אני מושך את ידה לכיוון המדרגות, אנחנו עולים ונכנסים לחדר שלה היישר למקלחת. אני שומע אותה מצחקקת על המהירות בה אני פועל.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now