פרק 38

10.3K 390 96
                                    

טקס חלוקת תעודות סיום התיכון עומד להתחיל. כולם יושבים על הכסאות בתוך האולם ספורט הענק, מחכים שהמנהלים יעלו לבמה ויתחילו לדבר. אם להגיד את האמת, אני מתרגשת כמו שלא התרגשתי בחיי. לסיים את שנת הלימודים הראשונה והאחרונה שלי בבית ספר הזה זה די כיף בהתחשב בכל מה שעברתי עד עכשיו כאן.

צברתי המון חוויות עם המון אנשים וכמובן גם דברים רעים, אבל למדתי מהם ונהניתי מכל דבר קטן שרק קרה. הדבר הכי טוב שקרה לי השנה היה ריף, אין ספק שהוא הפך את השנה הזאת ליותר טובה. בכל יום שעבר למדתי להכיר אותו יותר, להנות איתו יותר וללמוד איתו דברים חדשים.

הסקס איתו מדהים, אין לתאר כמה תחושת הסיפוק הזאת הייתה חסרה לי. למדתי ממנו דברים שלא היה לי עם לוקאס, עם ריף זה היה תשוקתי, מלא אהבה וחיבה, הוא היה עדין וגם אגרסיבי בו זמנית עם כמה שזה נשמע הזוי בטירוף.

״אני לא מאמין שאנחנו מסיימים בית ספר.״ ריף לוחש לי, ״אני לא מאמין שעוד חודש אני מתגייס.״ הוסיף.

כן, שכחתי מהגיוס של ריף לגמרי, אבל נזכרתי כמה לא בא לי שהוא יתגייס. תמיד שמעתי על אנשים שמתו במלחמות, מתו מפיגועים או מתו מכל דבר שקרה שהם היו על מדים ואני כל כך לא רוצה שריף יקח חלק בעניין הזה. זה הפחד שלי, במיוחד שהכרתי מישהו אחד שמת בצבא, זה היה כואב לשמוע את זה.

ריף רוצה להתגייס לקרבי, הוא רוצה לשרת את המדינה שלו ואני אוהבת אותו ומעריכה אותו כל כך על זה אבל עם כמה שאני מעריכה אותו, עדיין כואב לי ולא בא לי שזה מה שיקרה.

״גם אני לא מאמינה לזה.״ חייכתי אליו באילוץ, מסיטה את מבטי לכיוון הבמה לפני שהוא יוכל לקלוט את מבטי.

המנהלת בודקת את המיקרופון לפני שהיא מתחילה לדבר, ״צהריים טובים, תלמידים יקרים.״ היא מקריאה, ״אין לתאר כמה אני גאה בכל אחד ואחת מכם על הדרך שעשיתם עד כה. ואין לתאר כמה אני עצובה על זה שאתם עוזבים אותי. היום מסתיימים הלימודים, היום אתם יוצאים לעולם האמיתי- חלקכם מתגייסים, חלקכם הולכים ללמוד וחלקכם רוצים לעסוק בדברים אחרים ועל כך אני גאה בכם ויודעת שתצליחו בכל דבר שרק תרצו. בעוד כשבוע יתקיים נשף הסיום שלכם, אני מאמינה שכולכם כבר מאורגנים על בגדים ועל בני זוג. אני רוצה שתהיו זהירים! אל תשתו יותר מדי, מי ששותה לא נוהג, תתנהגו בזהירות ובכבוד לכולם. אני סומכת על כל אחד ואחת מכם ויודעת שרק תהנו כמה שאפשר. אני לא רוצה לשגע אתכם יותר מדי, אני יודעת שאתם רוצים ללכת ולהתחיל את החופש שלכם מוקדם, אז אני רק רוצה להגיד לכם שאני אוהבת אתכם, בתור מנהלת, בתור אישה ובתור אמא שניה. אין כמוכם ואין ספק שאתם המחזור הכי טוב של הבית ספר הזה!״ צועקת המנהלת אל תוך המיקרופון, סוחפת איתה מלא מחיאות כפיים ובכי של רוב התלמידים.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now