פרק 45

7.5K 369 238
                                    

השעה שבע בבוקר, קמתי עם כאבי בטן ובחילות שלא איפשרו לי לזוז מהמיטה, אבל הייתי חייבת לקום עם ריף. אני לא יודעת מה קרה לי הבוקר, אבל כנראה שנדבקתי בוירוס.

״אני אנסה לדבר איתך בטלפון בערב." אומר לי ריף כשהוא אוחז בפניי, נושק למצחי. "אני לא מבטיח כלום אהובה, אבל אני נשבע שאני אנסה." מוסיף בחיוך, מושך אותי לחיבוק חם.

קמתי כל כך מוקדם כדי להיפרד ממנו לפני שהוא נוסע לרכבת לכיוון הבסיס שלו. הוא יוצא השבוע לשטח והוא אמר לי שכנראה לא יהיה לו את הטלפון במשך כל הזמן הזה. אני לא יודעת כל כך איך אני אתמודד בלי לדבר איתו בכלל, אבל כל דבר עובר בסופו של דבר.

"בסדר. אני אוהבת אותך, תדבר איתי בדרך לבסיס." אני אומרת לו, תופסת במדיו ומושכת אותו אליי לנשיקה ארוכה וחמה. אני כל כך הולכת להתגעגע לשפתיים האלה בשבוע הזה.

ריף מחייך אליי חיוך אחרון לפני שהוא משחרר אותי ומרים את התיק הגדול על גבו ועולה במדרגות לכיוון הרכבת. לא חשבתי שצבא יהיה דבר כל כך קשה אבל שמחתי שהוא ככה הכיר אנשים שגורמים לו לחייך.

אני מחזיקה בבטן שלי שהחלה לכאוב לי שוב והרגשתי את תחושת הבחילה שמצטברת בתוכי. אני מחפשת במהירות את השירותים בתחנת הרכבת ורצה לעברה, פותחת את אחד התאים ומתיישבת במהירות על הרצפה, פולטת את כל מה שישב עליי מהרגע שקמתי בבוקר. גרוני שרף ובמשך כמה דקות לא הפסקתי להקיא אל תוך האסלה.

אני מנקה את פי וזורקת את הנייר אל תוך האסלה, מורידה את המים ויוצאת מן השירותים כדי לשטוף את ידיי. הסתכלתי על עצמי במראה, נאנחת. אני לא יודעת מה יש לי, אבל אני חייבת לבדוק את זה בדחיפות.

יצאתי מן התחנת רכבת אל כיוון המכונית שלי במהירות, אני אסע לבית המרקחת, אולי הם יוכלו לעזור לי עם כדורים לפני שאני סתם אלחץ יותר מדי ואלך לרופא.

הנסיעה לבית המרחקת הייתה מהירה, במשך כחמש דקות וכבר הייתי שם. אולי זה בגלל שנהגתי כמו מטורפת בכביש מרוב שרציתי להקיא שוב. אני נכנסת במהירות ושמחתי לגלות שאני היחידה שנמצאת שם, אולי זה בגלל שהשעה מוקדמת כדי שאנשים יהיו פה.

״היי בוקר טוב,״ אני מברכת את הרוקחת הנקראת ויטה לפי תג השם. היא מחייכת אליי בלי לומר מילה, ״קמתי הבוקר עם בחילות, יש לי קצת כאבי ראש ולפני בערך עשר דקות הקאתי. אני מרגישה נוראי. יש לך במקרה כדורים לתופעה כזאת?״ תקפתי אותה במהירות.

היא מצחקקת, ״מאחורייך יש מדף, תקחי ותנסי את זה לפני שאני אתן לך כדורים לבחילות.״ ויטה מסמנת לי עם ידה אל המדף שמאחורי גבי.

לפני שפגשתי אותךWhere stories live. Discover now