17

5.5K 992 79
                                    

Crazy Neighbour • jjk

A/N:Special hug untuk pembaca setia siri anak Jeon ini

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A/N:
Special hug untuk pembaca setia siri anak Jeon ini.

Happy 19k reads , dan 6k votes.
🌸🌸🌸🌸


Aroma bancuhan air kopi yang dibancuh sebentar tadi menaikkan semangat Jungkook untuk memulakan pagi itu dengan penuh semangat.

Sepasang mata redup milik lelaki itu melontarkan pandangan ke luar tingkap. Dari ruang pejabat miliknya, Jungkook dapat menikmati pemandangan bandar Seoul yang sentiasa sibuk terutamanya pada awal pagi.

"Park Young Mi, kau tak ingat aku ke? Teruk sangat ke ingatan kau terjejas selepas kemalangan tu? Aku rindu kau."bicara Jungkook seorang diri. Dia sibuk melayan lamunan perasaan sebelum setiausaha kesayangannya itu masuk kerja.

Tangan Jungkook merayap masuk ke dalam poket seluar slack biru gelap yang dipakainya. Riak wajahnya tegas, ianya sangat berbeza dengan imej gila-gila yang ditayangkan di hadapan Park Young Mi.

"Aku rasa belum cukup hint yang aku beri agar ingatan kau pulih. Kau akan benci aku nanti. Hal itulah yang paling aku takuti."suara Jungkook semakin beransur perlahan.

Loket kecil berbentuk love itu dibuka penuh berhati-hati. Ukiran huruf 'jjk' dan 'pym' terbentuk cantik di atas permukaan dalam loket tersebut.

"Mr J termenung lagi? Jomlah pergi bilik mesyuarat. Jimen La Senza dah tunggu kita."ujar Young Mi.

Susuk tubuh Jungkook masih berdiri kaku membelakangi Young Mi. Sebuah senyuman palsu diukir secara paksaan di wajahnya.

Jungkook memalingkan wajahnya ke arah gadis itu.

"Oh, Encik Jimen dah datang. Ayuhlah, Young Mi. Mari kita majukan bisnes boxer ini. Nanti syarikat boxer Gocchi sailang keuntungan kita, kan dah susah?"

Lengan Jungkook memaut bahu Young Mi. Hati lelakinya bersorak gembira tika senyuman manis gadis itu setia menambat pandangan matanya.

-tbc-

A/N:

Jangan ingat cerita ni takde konflik.

Ahahahahahhaha

Okay, saya settle update untuk minggu ni. Nak fokus siapkan manuskrip. Bye ❤

[C] Crazy Neighbour | JJKWhere stories live. Discover now