BAB 23|ABANG? 💋

3.4K 79 2
                                    

"Setiap pertemuan
membawa perpisahan,
Ikatlah dia maka tiadalah perpisahan"

___________________________________________

EVENT  fashion show pada hari itu berjalan dengan lancar. Terdapat ramai juga pereka fesyen yang datang dan kebanyakan mereka adalah dari serantau Asia. Kini butik Reena dan Rania dikenali ramai, malah ramai yang memuji rekaan Reena.

Reena dan Rania kelihatan sangat anggun pada hari itu. Masing-masing mengenakan dress senada berwarna merah jambu. Favourite color Reena.

(Dress Reena)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Dress Reena)

(Dress Rania)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(Dress Rania)

Yang paling mengejutkan, berpusu-pusu wartawan mengajukan soalan kepadanya. Dari soalan berkaitan kerjanya hinggalah ke personal lifenya.

"Cik? Butik ni cik ke yang punya?" Wartawan 1

"Cik...cik dah kahwin ke?" Wartawan 2

"Cik mana suami cik?"
Wartwan 3

"Dengar kata cik selama ni berada di Italy." Wartawan 4

Jenuh juga mulut Reena menjawab soalan para wartawan, Rania juga tidak kurangnya. Malah Rania telah menjadi terkenal setelah Marel mengesyorkan namanya dalam bidang solekan kepada rakan-rakan artis tempatan. Reena yang sedang termenung di meja makan tersentak apabila bahunya dicuit.

"Jauhnya Tuan Puteri berangan..hingga kakanda datang, Tuan Puteri tak perasan." Rania memandang Reena sambil tersenyum senget.

Reena mencebik. Mulalah si Rania nak mengusik.
"Ishhh....mana ada. Aku cuma...tak sangka yang 'butik' kita berdua akan berada di puncak yang tinggi sama seperti sekarang..." Reena menekankan perkataan 'butik'. Rania mengangguk mengiakan kata-kata Reena.

👑Mr Pilot vs Miss Diva💋[COMPLETED]Where stories live. Discover now