BAB 37|NAKAL? 💋

3.1K 70 14
                                    


"Setiap pertemuan
membawa perpisahan,
Ikatlah dia maka tiadalah perpisahan"

___________________________________________

DILAN MIKAEL menaiki anak tangga villa keluarganya. Biliknya dituju. Tombol pintu dipulas perlahan. Kelibat isterinya yang sedang menyimpan barang itu diperhatikan dengan penuh minat. Sangat lincah tangan itu melakukan kerja. Dia menyandar sebentar di muka pintu tanpa Reena tahu ada 'makhluk' yang memerhatikannya.

"Sayanggg... " Dilan yang tersengih di muka pintu dipandang. Dia berhenti seketika memasukkan pakaian mereka berdua ke dalam luggage. Keningnya dinaikkan tanda 'apa'. Melihat Dilan hanya tersenyum membuatkan Reena menjulingkan matanya ke atas lantas menyambung kerjanya semula.

Dilan tercengang apabila melihat isterinya membuat 'roles eyes' kepadanya. Mesti Reena sudah lupa tentang perkara yang satu itu. Dia mendekati Reena yang sedang membelakanginya. Sekejap sahaja Reena sudah berada dalam pelukannya.

"Sayangggggg... "Panggil Dilan sedikit meleret dan manja. Naik seram Reena mendengarnya.

"Kenapa ni?" Soal Reena balik. Dilayankan juga karenah si suami. Kang merajuk pula kan.

"Kan abang dah cakap. Don't do role eyes when you with me? Did you forgot it?" Reena menepuk perlahan dahinya. Kaku terus badannya apabila terasa belakang kepalanya dicium. Sebelum ciuman itu turun ke tengkuk dan di sekitar lehernya. Oleh kerana dia membelakangi Dilan sekarang. Dia tidak dapat melihat ekspresi lelaki itu.

Dilan memusingkan badan Reena ke arahnya. Tangan kirinya mengelus-ngelus lembut pinggang Reena manakala tangan kanan pula mengusap pipi gebu Reena sebelum turun ke dua ulas bibir mungil milik Reena. Reena pula melihat setiap perlakuan Dilan terhadapnya dengan penuh debaran.

"A--abang?" Panggil Reena. Niatnya cuba menghentikan Dilan daripada bertindak lebih jauh.

Dilan pula sudah terbias dengan nafsu. Haruman dari tubuh dan rambut Reena membuatnya seakan ketagih.

"Hmmmm.... "Dilan hanya mengumam di sebalik ceruk-ceruk leher Reena. Reena mengintai ke bawah.

Puas meneroka di setiap ceruk leher Reena dia memandang wajah Reena. Anak matanya tajam menikam anak mata Reena. Seakan membiarkan mata mereka berbicara. Tangan Dilan mulai membuat kerja. Leher Reena dielus lembut menggunakan ibu jari. Reena memandang mata redup itu. Melihat pandangan redup Dilan itu, Reena tahu apa yang akan berlaku sebentar lagi. Dia tahu dia tidak akan pernah selamat dari Dilan Mikael.

Tangannya naik ke dada Dilan, cuba menahan lelaki itu daripada bertindak melebih.

"Abang. Reena dah siap---" Bicara terhenti apabila mulutnya pantas dikunci oleh Dilan. Terpejam mata Reena menahan nikmat yang Dilan berikan. Dilan tersenyum di sebalik ciuman apabila Reena turut membalas ciuman itu. Masakan Reena menolak apabila terasa bibir bawahnya dihisap dengan kuat. Dilan menghentikan ciuman apabila kedua mulai hilang nafas.

Reena pula merasakan pipinya kini panas dan mulai memerah apabila melihat Dilan tersenyum ke arahnya.

"Why? Malu ke...hmmm?" Puncak hidung Reena dicuit.

"Abanggg??" Reena menjeling manja Dilan sebelum mukanya disorok di dada Dilan. Dilan mengusap rambut Reena.

"Sayangg, buat baby jomm..." Usik Dilan nakal.

👑Mr Pilot vs Miss Diva💋[COMPLETED]Where stories live. Discover now