A

245 56 58
                                    

IKON - Killing Me

I loved her to death
The extinguished fire is burning up again
Is it because of this painful longing?
Or is it my selfish loneliness?

Killing me

Killing me

Oops! Questa immagine non segue le nostre linee guida sui contenuti. Per continuare la pubblicazione, provare a rimuoverlo o caricare un altro.


❇❇❇❇❇

39 . The Truth

❇❇❇❇❇





"Oppa.. Tunggu.. "

"Apa?!'

"Kita bincang oppa.."

Wonho mula menaikkan keningnya. " Bincang apa? kita tak ada apa yang perlu dibincangkan miss Kim.. Segala urusan saya adalah dengan Sir Kim saja.."

Ji-Won menarik hujung baju Wonho. "Please oppa.."

"Sorry Miss Kim.. " Wonho menolak lembut tangan Ji-Won yang menarik bajunya. Kang kasar² mahu terkoyak baju dia ni.

"Oppa tak nak tahu ke hubungan perempuan tu dengan anak Hwang?.."

Langkah Wonho terhenti seketika. Dengan perlahan2 dia memalingkan mukanya. Senyuman Ji-Won mengembang seketika sebelum abangnya yang entah muncul dari mana datang menyampuk.

"Tiada apa yang perlu kau tahu Wonho.. Nak² lagi dengan apa yang perempuan ni nak cakapkan.."

"Yahhh oppa!!"

"Sir.. " Wonho mula menunduk hormat.

"So? Kamu nak apa Ji-Won? tak cukup plan kamu untuk bekerjasama dengan anak Hwang tu untuk bunuh oppa kamu sendiri? Dan sekarang mesti kamu nak beritahu Wonho yang Choi Jihyo tu ada hubungan istimewa dengan anak Hwang.. Betulkan saya wahai Kim Ji-Won jika saya salah menyebut fakta.." tegas suara Jong-Kook bertanya.

"Saya tak salah dengarkan.. " Wonho mengenggam kemas jemarinya.

"Hey.. Oppa salah faham la.. Mana ada Ji-Won nak buat macam tu.. Oppa kan abang Ji-Won dan tak mungkin la Ji-Won nak buat sesuatu yang Wonho oppa bencikan.. Ni mesti Krystal yang bawa mulut.. " Terketar² Ji-Won menyelitkan juntaian rambutan. Renungan tajam yang diberikan Wonho benar² menakutkan dirinya.

"Owhh kiranya yang malam tu.. Dekat club sana.. Perjumpaan korang tu.. Perjumpaan yang sweet² je.. Bukan rancangan untuk membunuh Kim Jong-Kook dan juga Choi Jihyo? " Jong-Kook menyilangkan kedua tangannya dan bersandar molek ke dinding.

"Saya ingatkan pada miss Kim Ji-Won.. Jangan pernah sesekali terfikir untuk sentuh Choi Jihyo untuk kesekian kalinya.. Kali pertama percubaan untuk cederakan dirinya saya boleh tahan lagi.. Saya tak peduli siapa pun diri miss.. Jika Jihyo saya cedera walaupun hanya segaris luka, Saya takkan pernah teragak untuk bunuh orang yang menyentuhnya.. " Tegas sekali wajah Wonho.

H.E.R.ODove le storie prendono vita. Scoprilo ora