T

197 35 39
                                    

HuH Gak - OnLy YoU

Because i can't forget and i can't live
Because the things I buried in my heart still kept resurfacing
I can't live by myself
These days are still so painful
I'm a fool for letting you go like this
I'm a fool, I know nothing but regret
It hurts so much
My heart is pounding and I'm crying









❇❇❇❇❇

47. Your gone, really gone

❇❇❇❇❇

"Tae.. Sudah.. "

"Wae... Wae.."

"Tae shushhhh.."

"Kenapa mesti moni.. Kenapa moni.. Kenapa bukan Tae je.. Hiks.. Tae patut kena kuat.. Tae patut lawan diorang.. "

"Cukup Tae.. Ni semua salah hyung Tae.. Salah hyung.. Hyung tak jaga Tae.. Tak jaga Moni dengan baik.. Salah hyung.."

Wonho masih cuba memujuk untuk memujuk. Namun hanya gelengan dan rembesan air mata yang dia dapat. Tae-Hyung semakin erat memegang bingkai gambarnya bersama haelmoni.

"Bukan salah hyung.. Tapi Tae.. Kalau Tae tak ajak moni ikut jalan tu.. Moni takkan kena serang macam ni.. Maafkan Tae, hyung.. Tae salah.. "

"Huh.. Semua salah Wonho hyung kau!!.. Kalau dia tak bersama dengan perempuan tu.. Ini semua takkan terjadi.. "

Tae mengesat air matanya. Mata kecilnya mencerlung kasar ke arah Tao yang berdiri tegak dihujung sofa. Sempat lagi dikerling wajah sayu hyungnya yang hanya mampu menunduk.

"Bukan salah hyung.. Bukan salah noona.. Bagus sebab hyung ada dengan noona.. Keselamatan noona sama penting dengan haelmoni.. Tae yakin moni takkan pernah marah.. Sebab Jihyo noona, moni paling sayang.. Tao hyung jangan sesekali salahkan diorang.. Ini semua salah Tae.. " Tersedu-sedu Tae-Hyung berkata, luahkan semua yang terbuku dihati. Tak rela dia lihat hyungnya dituduh melulu.

"Bukan salah Tae.. " Wonho memegang lembut bahu adiknya. Cuba menenangkan sekali lagi.

"Salah Tae.. Tapi yang lebih bersalah dalam hal ni adalah salah orang yang serang Tae.. Hyung kena bunuh semua yang sentuh haelmoni.. Bunuh semua hyung.. Hiks.. Diorang dah buat moni kesayangan Tae pergi dalam keadaan sakit.. Tae benci diorang hyung.."

Wonho mendakap kemas badan Tae-Hyung yang masih mengigil menangis. Puas dipujuk agar berhenti namun tangisannya makin lebat. "Shuhhh.. Nanti kita keluar dari sini.. Kita pergi jauh.. Jauh dari semua orang.. Hanya kita berdua.."

Dengan lajunya Tae-Hyung mengangkat muka, dengan sisa segukan tangisan dia memandang lama wajah hyungnya.

"Wae? Kita berdua? Shownu hyung? Kwang-Soo hyung? Hobbie? Noona..Noona ikut juga kan hyung.. Hyung.. Kenapa diam.. Wae.." renggeknya.

Tao hanya mampu mengeleng kecil, Kwang-Soo yang duduk disudut bilik mula memandang ke atas menahan tangisannya dari pecah. Shownu hanya mampu menepuk bahu Kwang-Soo agar boleh bertahan. Hobie? sudah lama dalam pelukan abangnya, menangis teresak-esak.

"Kamu berdua ikut aku.. Dan kau Wonho, kau duduk sini dulu.. Aku tak nak ada benda lain pulak jadinya.."



....................

"The number that you call is-"

"The number that-"

"Urghhh.. Pergi mana ni.." Jihyo menekup kedua pipinya. Telefon yang dipegang diketuk-ketuk perlahan ke dahinya. Rasanya naik lenguh tangannya cuba menelefon Wonho dan Tae-Hyung berulang kali namun tiada jawapan yang diterima. Hanya dapat dapat bercakap dengan operator wanita yang suka mengulang ayat sama.

H.E.R.ODonde viven las historias. Descúbrelo ahora