Fakehopee 💔

22 6 5
                                    

Aq suka kau tapi kau tak pernah nmpk mcm mn aq usaha tunjuk perasaan aq kat kau.  Hati aq sakit bila kau nampak bagi harapan kat aq tapi hakikatnya hanya gurauan sebab kita rapat. 

Sampai satu ketika kau berkata yang kau dah jumpa seseorang yang kau cinta.  Kau bgitahu aq betapa happynya kau bila dia terima cinta kau. Kau turut gembira walaupun hatiku berkata "walaupun bukan aq yang buat kau menjadi orang paling bahagia dalam dunia,  aq harap engkau bahagia dengan dia dan janganlah satu hari kau mengadu kat aq yang dia tak layan kau , abaikan kau dan aq taknk tengok kau sedih".

Aq ada bila kau perlukan aq walaupun hakikatnya kau dah ada orang baharu dihati pasti aq dilupakan satu hari.  Dan bila kau kehilangan dia mulalah kau menyesal sebab kau kehilangan orang yang selalu ada dengan kau diakala susah senang .

Aq tak pernah marah bila kau tk nampak effect aq buat untuk dpatkan kau sbb mungkin salah aq juga yang hanya mampu memendam perasaan dan tak berani nak luah dan sanggup menahan rasa sedih dan kecewa bila tau kau dah bahagia bersama dia.

Andi satu hari kau sedar aq sayang dan cinta kau gila gila , aq harap kau carilah aq balik dan dapatkan aq.  Aq hanya berharap kerana aq tahu aq tak mampu nk dapat lebih lagi dari jdi seorang kwn baik. 

Aq tk pernah tinggalkan kau,  aq cuba akan pergi sekiranya memang kau tak perlukan aq lagi dalam hidup kau je. Aq tahu aq bukan idaman kau,  aq akan cuba lupakan kau bila sampai waktunya. 

Jika satu hari aq dh lupakan kau jangan sesekali kau menyesal akn perbuatan kau. 

Merelakanmu pergi bukanlah pilihan terbaik, namun meminta agar dirimu kembalipun bukan hal yang tepat. Pasrahkan semuanya kepada Allah karena hanya takdirNyalah yang terbaik”

Miraa's Soul Where stories live. Discover now