Kawan tiberrr

12 3 3
                                    


Saat aq mengenalinya buat pertama kalau merasa dia gila dan tk btull ternyata benar. Saat aq tahu perangainya aq merasa gelakk tawaaaa yg aq tk pernah rasaa sebelum ini

Bersamamu...
Melalui hari-hari yang penuh liku
Bergenggaman erat menepis gundah dan nestapa
Berbagi kisah...
Tentang cita-cita namun bukanlah angan belaka
Tentang cinta yang membuncah namun tertahan di dalam jiwa
Tentang harapan yang hendak digapai di masa datang
Tentang kegagalan yang hampir meremukkan keyakinan

Saat kau hadir melengkapi siang malamku , aku merasa lebih bahagia dan tidak kesunyian. Saat itu aku marasa hnya engkau sahaja mampu membuat aku kegembiraan bersama kawan.

Throwback
Dikala dulu aq merasa kesunyian saat mengenali seorang kawan yg hanya dapatku dekati buat seketika sahaja. disaat itu aq merasa aq ini hanya persinggahan sahaja.

Disaat itu aku merasa kehilangan kawan yang aku sangka akan sentiasa ada disisiku. Nampaknya sangkaan aku sentiasa salah akhirnya kau tinggalkan aku keseorangan disaat kau jumpa kebahagian buat kau. Aku kecewa kerana berharap engkau akan sentiasa ada disisiku sampai bila bila.

end trowback

Setelah sekian lama aku menyepi dan berasa keseorangan akhirnya aku mengenali seseorang yang tak berapa btull ketika itu. Disaat itu aku merasa hidupku telah diceriakan olehnya. Aku mengenalinya hampir sahaja sebulan lebih mungkin tapi perangai seperti dah 5thun kenal..

Semakin lama aku mengenalinya semakin gila jadinya dan semakin aku takut perkara yang sama berulang kembali. Aku takut akan kehilangnya seperti kawan lelakiku yang lain. Aku tak mampu berharap dia akan sentiasa ada denganku sampai bila bila..

Satu peristiwa membawaku berasa takut dan sedih untuk kehilangannya. Kerana salah faham yang berpunca daripada diriku ini boleh membawa kepada kesedihan buatku. Mungkin kerana dahulu aku pernah rasa kehilangan jadi aku tak nak perkara yang sama berulang.

Saat aku mengenalinya aku rasa dia seorang yang suka menggedik, seorang yang gilaa, seornag yang tiberr, seorang yang sentiasa buat aku ceria, seorang yang ada disetiap suka dan duka, seorang yang masuk air, seorang yang manja , seorang drama king dan yg pling gilaa dia seorang yang kuat moody tetibe.

Dia ni boleh aku katakan seorang yang bertungkus lumus pujuk aku dlm sesuatu perkara. Saat itu aku merasa bahagia dalam gelak tawa. Dia membuatku gila dalam sesuatu perkara.

Dia suka menggedik taknak aku tinggalkan dia hahahaha serius aku suka buat bende tu sbb aku suka tgk kau menggedik hahahahaha. Hari hariku dipenuhi kebahagian dan kegembiraan yang dah lama aku tak rasaaa..

Saat itu aku berharap yang kau akan sentiasa ada denganku dan takkan pernah tinggalkan aku walau sekali faham. Aku taknak hilang kau tauu hmm. Aku sayang kau ngek oii hahahahaha. Aku taknak kau tetibe tinggalkan aku bila kau bahagia ngn orang lain yelahh orang kan selalu bmbila dah bahagia ni selalu tinggalkan orang yang dulu selalu ada masa dia alone.

Tah ah salah faham yang berlaku haritu srs buat aku takut hilang kau do hahahahaha emosi sgt aku masa tu sampai nangis bhaii aduuu hbis sembab muka aku hm..

Sbb tu aku ni nmpk je happy padahal hati ni mempunyai seribu satu kepedihan dalm hidup hahahaha so kau jangan tinggal aku plzz..

Tiberrr

"If you live to be 100, I hope I live to be 100 minus 1 day, so I never have to live without you."

kau jangan gelak bila baca ngek aku bunuh kau kang

abaikan kalau tknk baca tiberrr

Miraa's Soul Where stories live. Discover now