Perasaan

20 6 0
                                    

Pertama kali pertemuan aq dan kau membuat aq rasa suatu perasaan yang tak boleh ditafsirkan.  Aq merasa aq ni mudah jatuh cinta pada seseorang. Tanpa aq sedar ia membuat kepada kekecewaan yang selalu aq terima setiap tahun.

Aq keliru dengan perasaan aq.  Terkadang aq rasa aq suka berborak dengan kau,  terasa suka nak bermanja dengan walaupun hanya sebagai kawan kau anggapkan. 

Pertama kali pertemuan yang tidak dirancang berlaku secara tiba tiba.  Dikenalkan oleh kawanku sendiri pada aq. Rupa-rupanya orang yang kawan aq kenalkan padaku adalah orang yang selalu aq perhati dari dahulu lagi.

Aq rasa bahagia bila kita mula menjadi rapat.  Aq rasa seperti dilindungi orng paling aq sayang.  Lama kelamaan perasaan yang tidak sepatutnya hadir telah hadir menyebabkan aq taknak kehilangan kau. 

Aq nak kau sentiasa ada dengan aq tapi semua tu hanya perasaan.  Engkau tak pernah ada perasaan padaku melainkan kawan baik.  Lama lama kau makin jauh dariku bila kau bahagia. 

Aq kecewa bila kau mula jauhkan diri dariku. Terkadang aq rasa aq ni hanya tempat untuk semua orang hilangkan bosan je.  Bila dah bahagia semua lupa aq.  Yelah betul orang kata jangan baik sangat nanti orang pijak kepala dan sekarang aq rasa bende tuuu.

Thanks sebab layan aq dengan baikk walau sekejap. Aq sentiasa ada bila kai perlu.  Well aq jenis tk lupa kawan even kau buat aq macam tunggul kayu cari bila perlu je, bila tak perlu kau campak macam tu je.  Thanks sangat ii. Aq suka perangai kau bior je buat aq mcm tu en. 





Because sometimes people who seem good
end up being not as good as you might have hoped.

Miraa's Soul Where stories live. Discover now