Patah Hati

9 3 0
                                    

Setiap orang dikurniakan sebuah rasa. Di mana perasaan yang terkadang jatuh di tempat yang salah. Perasaan cinta yang terlalu banyak kepada seseorang  akan menimbulkan luka. Ketika apa yang di harapkan tak sejalan dengan kenyataan. Kekecewaan yang timbul akan menyebabkan luka, luka mendalam pada hati seseorang tu, bahkan trauma akan cinta boleh terjadi.

Patah hati sape je yang tak pernah rasa. Terlukanya hati seseorang kerana terlampau menyayangi seseorang yang tidak pernah nampak keikhlasan hati kita untuk memilikinya. 

Hati dikalau engkau bersamanya sudah melebihi beberapa tahun,  tapi akhirnya dia meninggalkan dikau kerana sahabat kau sendiri.  Hati yang dia jaga telah luka oleh orang yang tidak disangkakan baikkk malahhh tak berguna

Pematah hatiku adalah kau yang selalu membuatku gembira dahulu tapi meninggalkan kerana sahabatku sendiri tikam belakang aku untuk kau. Hati sape tak sakit bila kau punya kawan sendiri rampas orang pling kau sayang.  Harap hati ni tk patah agi. 

Cukuplah aku menderita dengan cinta yang sia sia.  Penuh dengan dusta dan khayalan yang indah tetapi hakikatnya pahitt gilaaa.

When we lose one we love, our bitterest tears are called forth by the memory of hours when we loved not enough.” 

Miraa's Soul Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum