פרק 14

2K 148 102
                                    

" א-אני דניאל

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

" א-אני דניאל ." דניאל מלמל והושיט את ידו כדי ללחוץ את היד של ליס " את יכולה לקרוא לו גם פרינסס!" צחקקתי והרמתי את הכרית כדי להחביא את פניי , דניאל העיף אליי מבט רצחני וסטר לעורפי "למה אתה מרביץ לו?!" דיפר שאל בנאיביות ועטף אותי בחיבוק לפני שהסתובבתי כדי לנשק אותו נשיקה קטנה על אפו " מה קרה כשלא הייתי פה ? ספרו לי ה כ ל ! " ליס צרחה בחיוך " אנחנו .. ביחד ?" מלמלתי בחשש "קפטן ! השעון מתקתק !!" שמענו פתאום את הארי שקפץ על דניאל וצחקק " קפטן... " דיפר מלמל ומשך בחולצתי , הסתובבתי אליו " מאיפה הכינוי הזה מוכר לי?" הוא לחש ואני גלגלתי את עיניי בזמן שהעברתי את ידי בשיערו " קפטן הוק מפיטר פן , הארי קורא ככה לדניאל כדי לעצבן אותו בגלל שם המשפחה שלו." מלמלתי דניאל העיף לעברי מבט עצבני ושילב את ידיו לפני שחייך בממזריות והעיף לעברי כרית "ה-הוק ?" ליס נתקפה חרדה והביטה על דניאל בגועל "דניאל הוק.." היא הלכה לכיוונו "צא לי מהבית!" היא צעקה עליו צעקה מחרישת אוזניים שלא התאימה לדמותה " איך אתה מעז להראות א-את עצמך אחרי מה שאבא שלך עשה?!" הקול שלה היה צרוד ודמעות עמדו בעיניה כשדניאל הביט בה במבט לא מובן ... אולי רחמים ?או הזדהות ? "ליס אנ-" הוא ניסה להגן על עצמו אך ליס קטעה אותו " אל תקרא לי ליס ! אתה בכלל יודע מה המשפחה המזדיינת שלך עשתה ?" הפנים שלה היו אדומות מכעס ונחירייה התרחבו כמו שור ברודיאו. ליס אף פעם לא קיללה ואם אני הייתי מפוחד לגמרי , אני לא רוצה לחשוב על איך דניאל מרגיש "אמא תפסיקי ! תעזבי אותו!" קפצתי מול אמא שלי לפני שתחליט לעשות מעשה פזיז שיפגע בדניאל שברח מ-'שדה הקרב' כדי לעמוד לידי . ליס העיפה מבט אל עיניי והבעת פניה התרככה " מתוק שלי , אני מקבלת אותך ואת דיפר אבל אתה לא יודע מה המשפחה של ה..." היא חיבקה אותי והסתכלה על דניאל בחיפוש מילים לתאר אותו "הילד הזה עשתה לנו ."היא מצאה את המילים "את האמת ש-שכן סוג של .. כן ?" חייכתי חיוך לחוץ וליס הרימה גבה" מה אתה יודע בדיוק ?" היא שאלה , מפסיקה לחבק אותי והולכת כמה צעדים אחורה "הכל..."
----

הסברתי לאמא שלי את הצד של דניאל בסיפור הזה ושהוא פגוע לא פחות מאיתנו ,ושנינו הלכנו אל תוך המטבח , היא עם פנים מזועזעות ופה פעור כשאני תומך בגופה "ד-דניאל ?" היא הרימה את ידה כדי לגעת בשיער של דניאל המבוהל והזיזה אותו מהעיניים שלו " יש לך את העיניים של אבא שלך ..." הפנים שלה התרככו  " אני מצטערת על מה שקרה מקודם... אני מנחשת שפשוט נלחצתי כששמעתי את שם המשפחה של אבא שלך ." היא צחקקה בלחץ והושיטה את הזרת שלה ל 'שולם' בחיוך " גם אני לא כל כך גאה בשם המשפחה הזה ." הוא חייך גם כן וחיבר את הזרתות שלהם בילדותיות " אז מי רוצה לאכול?" היא שאלה וכולנו צעקנו " אני !" באותו הזמן כשהסתובבתי כדי להסתכל על דיפר ושמתי לב שהוא כבר בהה בי , כמו בן הזוג המדהים שאני החלטתי להוציא אותו מהבהייה בעזרת נשיקה קטנה . דיפר חייך לתוכה ויכלתי לראות מהצד את ליס והארי עושים קולות מזוייפים של הקאה ואת דניאל מסתיר את העיניים שלו ואומר 'איו~' כשנשכתי את השפה התחתונה של דיפר והוא קפץ מעט " אוקיי זוג יונים , אז מה אתם רוצים לאכול ?" היא שאלה והוציאה אותנו מהטרנס שהיינו שקועים בו .
----
" ביי! ניפגש מחר בבית הספר ! " נפרדנו לשלום מדניאל והארי אחרי שאכלנו המבורגרים שליס הזמינה בטענה שאין לה כוח לבשל . כחכוח גרון נשמע מאחורינו , הסתובבנו ופגשנו במבט של ליס " אז אתם מתכוונים לספר לי מה קרה או שלא ? " היא הרימה גבה בציפייה לתשובה ושנינו הנהנו לחיוב והתיישבנו על אחת מהספות האפורות שבסלון " מה את רוצה לדעת ?"  שאלתי בזמן ששיחקתי בשיערו של דיפר באיטיות כשהוא עוד הוא יושב בין רגליי .
" דיפר ! מתי הבנת שאתה מרגיש משהו לג'וי?" ליס שאלה אותו וסומק עדין שמצאתי מתוק התפשט על פניו החלביות , הוא השפיל את ראשו מעט " אני מנחש שבערך שנה ?" הטון החלש שלו היה ספק שואל ספק אומר וחיבקתי אותי כשהבחנתי במבוכה על פניו .
התכופפתי  " אני אוהב אותך דיפי~" לחשתי לו ונשכתי את החלק העליון של האוזן שלו מה שגרם לעיניו להיפער בהפתעה ולפניו להסמיק לגוון כהה יותר " אתם כל כך חמודים !" ליס צייצה בחיוך זחוח " ברווזוני ... למה לא סיפרת לי שאתה הומו?" ליס שאלה אותי בקול רך וליטפה את הזרוע שלי בצורה אימהית.
הכינוי ברווזוני ; היא קראה לי ברווזוני בגלל הספר של הברווזון המכוער שאהבתי , תמיד חשבתי שהברווזון היה אמיץ כשהוא התמודד עם האחים שלו וכל שאר הברווזים שלעגו לו , תמיד רציתי להיות כמוהו .
גיחכתי "פחדתי." מלמלתי במתיקות " הו.. מתי הייתה הנשיקה הראשונה שלכם ?" היא פנתה אל שנינו " ביום הר-" הוא התחיל לדבר ושתק נצמד אל החזה המכוסה בסוודר שלי.
המשכתי ללטף את הראש שלו בעדינות " בלילה לפני שהגעת ." אמרתי בנונשלנטיות וליקקתי את שפתי התחתונה , הוא קם ממנו והביט בי בבהלה , יכלתי לשמוע אותו בולע רוק " א-אתה..." הוא צייץ והתחיל לרעוד יותר ויותר , החזקתי את לחייו וכיוונתי את פניו בצורה שבה יסתכל ישירות אל תוך עיניי "איך א-" הוא התחיל לשאול אבל קטעתי אותו עם צחקוק ונשמתי עמוק " תירגע חתולי , זה עבר ואני אוהב אותך." נישקתי את מצחו ונראה שהוא נרגע לאט לאט "או אתם כל כך מתוקים !" קול חזק של פלאש ממצלמת האייפון של ליס נשמע "אמא !" התלוננתי והסמקתי , ליס גלגלה את העיניים שלה בחיוך "אם אתם הייתם רוצים כל כך שאני לא אצלם הייתם עושים את הפוצי מוצי שלכם בחדר לבד !" היא אמרה בקול מובן מאליו " ועכשיו..." היא אמרה אחרי ששתקנו " איך דיפר מנשק ?" היא שאלה בחוסר טאקט מוחלט אותי והלחיים של החתול שלי הפכו אדומות לגמרי , הוא קבר את ראשו בתוך החזה שלי  , יכלתי לשמוע את הלב שלו דופק בקצב שהפך למהיר יותר כל פעם שהתקרבתי אליו "פאקינג מדהים !" לחשתי לאמא שלי בצורה שבה דיפר עדיין שמע " כל כך חמודים..." היא אמרה בחולמניות " רגע , שניכם אממ איך אני אומר את זה עם טאקט ? טוב אני לא אומר את זה עם טאקט , שכבתם? " היא שאלה בהתלהבות "אמא ! עדיין לא..."נישקתי את ראשו 'עדיין' .
----
(18+)
ברכיי היו בצדי גופו של דיפר שהיה שכוב ומרותק למיטה , קירבתי את שפתיי אל שלו אך לא חיברתי ביניהן , העבתי את הלשון שלי על שפתו התחתונה של דיפר והתרחקתי בחיוך מתוק .
  הסתכלתי עליו בחיוך משוחק והשפיל את מבטי כך שאוכל להסתכל אל תוך עיניו עם עיניי שהתמלאו בתשוקה , פתחתי את שפתיי מעט והתקרבתי אליי באיטיות מייסרת עד שבסופו של דבר ריסקתי את שפתיי על שלו "ג'-ג'וי ~" הוא גנח את שמי אל תוך הנשיקה במלמול עדין   "אני אוהב כשאתה אומר את השם שלי ילד טוב." מלמלתי ופשטתי את חולצתו באיטיות  " הגוף שלך יפהפה." הוא העביר את האצבע שלו על הזרוע הדקיקה ומלאת החתכים שלי "איך אתה יכול להגיד את זה כשאתה נראה כמו פאקינג אל ?" לחשתי אל תוך האוזן שלו ונשכתי אותה , העברתי את ידי על גבו ויכלתי להרגיש את הצמרמרותהעדינות שעברו בגופו ולעזאזל כמה שאהבתי את זה.
אוהל קטן ומורגש החל להיווצר במכנסיו והוא נשך את שפתיו ,פרמתי את כפתורי הג'ינס שלו באיטיות והעפתי מבט לכיוונו כמבקש רשות , הוא הנהן בצורה נואשת.
פשטתי את הבוקסר שלו ואיברו הקשיח נחשף , לא יכלתי לעמוד בפיתוי והעברתי את לשוני על איבר מינו שומע את גניחות ההנאה הרועשות שלו "א-אלוהים~" הוא גנח כשהכנסתי את כל האיבר שלו לפי ומצצתי אותו במיומנות לפני שנשכתי אותו רק כדי לראות את המבט ברוגז על פניו "אה~" הוא גנח בצרחה וגמר בתוך פי 'איזה מזל שליס בעבודה' ליקקתי את שפתיי ובלעתי את הנוזל.
הבטתי אליו במבט רך והוא התנשף ורעד מהגמירה ,סימנתי לי להסתובב ונשכתי את הגב התחתון שלו בצורה שהשאירה סימני היקי בצורה מאוד מסויימת " אתה שלי~" גנחתי לאוזנו "ועכשיו תורי לגרום לך להרגיש טוב".
---
אני כל כך מצטער על זה שלא העליתי את הפרק מוקדם יותר , הוא נמחק לי פעמיים וכתבתי אותו מחדש כל כך הרבה פעמים.. בגלל שחיכיתם כל כך הרבה זמן גם הוספתי בונוס קטן של 18+ בערך😂
אוהב ושולח חיבוקים לכולם , רן 💛

אירוני, לא כך?- BXBWhere stories live. Discover now