- Wow, ki gondolta volna, hogy tökéletesen összeillő ajándékot fogok kapni tőletek. - forgatta meg a szemeit játékosan a szőke, amikor átadtuk neki a gitárt és a kemény fedeles jegyzetfüzetet.
- És nem beszéltük meg! - mutatott rá a mutatóujjával Harry.
- Komolyan? - csodálkozott Grace, aki távolabbról figyelt minket.
- Aha. - csattogott egyet a rágójával a göndör, amit azelőtt vett be, hogy kiszálltunk a kocsijából, majd megölelte Niallt és csatlakozott a többiekhez, akik a teraszon üldögéltek az asztalnál, ezzel magunkra hagyva minket Niallel a terasz ajtajában.
- Louis, ez egy nagyon drága hangszer. - olvasta le a márkát a gitárról a szőke, majd rám nézett.
- Te vagy a legjobb barátom. - tártam szét a karjaimat egyszerűen.
- Köszönöm, Tommo. - nyújtotta a kezét, amit elfogadtam, majd magához húzott és szorosan megölelt.
- Igazán nincs mit, Ni. - legyintettem, amikor eltolt magától. - Amúgy jó sokan vannak. - váltottam témát, majd az emelet felé indultunk, hogy Niall eltegye a gitárt a szobájába, ahová senki nem mehetett be.
- Hát, ezt teszi a népszerűség. - nevette el magát, majd felkapott egy üveget a nappaliban lévő dohányzó asztalról. Követtem a példáját és én is magamhoz vettem egy fél literes italt.
- És ezek az ismeretlen arcok meddig maradnak? Mármint, nem baj, hogy itt vannak, csak azért mégsem a barátaink. - magyaráztam. - Basszus, az ott Zayn?! Ő mégis mit keres itt? Minek hívtad meg? - siettem fel, majd a szőke szobájáig meg sem torpantam.
- Nem tudom meddig lesznek itt, de a tortából úgyse kapnak. - kezdte nyugodtan. - És igen, lehetséges, hogy Zayn is itt van, sőt, biztos, mivel az egész suli tudta, hogy ma tartom a bulit és itt, így gondolom eljött ő is. - fordította el a kulcsot a zárban, majd gyorsan lepakolt az ágyára, aztán bezárta a helyiséget és visszamentünk a többiekhez, akik továbbra is a teraszon beszélgettek. Nem tudtam nem azzal foglalkozni, hogy Zaynnel bármelyik pillanatban összefuthatok, így elég idegesen huppantam le Margaret és Grace közé.
- Minden oké? Szinte felrobbansz a feszültségtől. - simította meg a karomat a legjobb barátnőm.
- Persze, jól vagyok. - nyugtattam meg, majd meghúztam az üvegemet.
- Holnap mit csinálsz? Ott aludhatnál nálunk, mióta tart a suli, nem sokat vagyunk együtt, kettesben. - dobta fel az ötletet jókedvűen.
- Szerintem ráérek. - tűnődtem el. - Anyáék mennek a nagyihoz a hétvégére, szóval...
- És te megint nem mész? - szakított félbe Grace.
- Nem, majd jövő héten valamelyik nap beugrom hozzá. - vontam meg a vállam. - Szóval, holnap akkor megyek hozzád. - zártam le, majd bekapcsolódtunk a többiek beszélgetésébe.
Egészen gyorsan telt az idő a társaságunknak köszönhetően, akik miatt elterelődött valamennyire a figyelmem az exemről, aki szintén ott tartózkodott, bár lehet ehhez hozzátett az is, hogy vagy négy-öt üveg tartalmát fogyasztottam el másfél óra alatt - azt viszont tegyük hozzá, hogy nem túl magas alkoholtartalmú italok voltak, mert nem akartam nagyon berúgni, csak egy kis örömet akartam érezni. Harry aggódó tekintete néhányszor megtalálta az enyémet és láttam rajta, hogy kérdezne néhány dolgot, de nem volt rá lehetősége. Elvégre ott volt Eric és Margaret, akik mit sem sejtettek a közöttünk lévő kapcsolatról...Liam is ott volt, de nem tudom, a göndör őt beavatta-e. Meg amúgy is elég bunkóság lett volna ott hagyni őket, amikor Niall miatt gyűltünk így össze újra, mindannyian.
YOU ARE READING
if i could fly ; ls [✔️]
FanfictionLouis Tomlinson egy csendes srác, megvan a saját kis világában és csak néhány barátja van, akiket közel engedett magához. Kiemelkedően tehetséges az éneklésben, ami miatt az iskolai kórus elsőszámú tagja. Ennek köszönhetően a lányok nagyrésze rajong...