~ 12 ~

2.3K 170 16
                                    

•••

Następnego dnia Mściciele wrócili do Nowego Jorku. Rozwścieczony tłum zebrał się pod wieżą Starka, głośno okazując swoje niezadowolenie.

W południe Jenna postanowiła wziąć długą kąpiel przed czekającym ich zadaniem.

Kobieta leżała w wannie i tworzyła w powietrzu przeróżne kształty z wody, gdy nagle poczuła jak poziom wody w wannie znacznie wzrasta.

Zaskoczona zerknęła na kran, z którego nic nie leciało. Skupiła się na swojej mocy by zahamować owy przypływ lecz na marne.

– Co u diabła? – Zapytała wiercąc się niespokojnie.

Wstała szybko w skutek czego pośliznęła się i upadła na zimną posadzkę. Przetarła oblały nadgarstek, gdy poczuła jak coś kapie na nią z sufitu.

Spojrzała w górę, w tym samym momencie, co wielka tafla wody runęła wprost na nią, zalewając przy tym całą łazienkę.

Jenna próbowała się skupić lecz na marne. Woda przybierała aż w końcu zalała całe pomieszczenie.
Kobieta doskoczyła do drzwi próbując je otworzyć, jednakże były zamknięte.

Nagle silny powiew wiatru wybił szybę w łazience, przez którą woda zaczęła wypływać. Porywisty wiatr zaczął szaleć w pomieszczeniu, a Jenna z przerażeniem uderzała w drzwi.

Zachłysnęła się wodą przez co zaczęła kaszleć.

– Pomocy! – Krzyczała przerażona ową sytuacją.

Siła wody napierała na kobietę ciskając nią o najbliższą ścianę, gdy nagle drzwi otworzyły się z impetem.

Wiatr się uspokoił a woda zalała sąsiadujący z łazienką pokój. Nastała cisza.

Przestraszona Natasha wpadła do łazienki i ujrzała skuloną Jennę siedzącą pod ścianą. Nagą i przerażoną.

Szybkim ruchem narzuciła na nią ręcznik i wyprowadziła z pokoju.

– Co się stało? – Zapytała prowadząc przyjaciółkę w stronę fotela.

– Ja... – Zaczęła niepewnie Jenna – Nie wiem. Nie byłam w stanie nad tym zapanować.

– Kto zalał balkon na dwunastym piętrze? – Krzyknął z pretensją Tony, wchodząc do kuchni.

Natasha spojrzała na Jennę z troską. Widząc ją w takim stanie oznajmiła:

– Odpocznij. My zajmiemy się Ultronem.

Krótko po tym jak Mściciele udali się na misję Jenna zasnęła

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Krótko po tym jak Mściciele udali się na misję Jenna zasnęła.
W śnie dręczyły ją wizje zwęglonego lasu oraz potężne trzęsienie ziemi, które pochłonęło jej przyjaciół.

Kobieta obudziła się gwałtownie, zalana potem i przerażona realnością owego snu.

Narzuciła na siebie jeansy i zwykłą białą koszulkę i ruszyła do salonu, w którym zastała Mścicieli w towarzystwie rodzeństwa Maximoff.

– Co tu się dzieje? – Zapytała zaskoczona, powoli odzyskując trzeźwość umysłu.

Steve postanowił krótko objaśnić jej wydarzenia z dzisiejszego dnia. Opowiedział jej o pościgu za Ultronem oraz o tym, że Wanda i Pietro zbuntowali się przeciwko Ultronowi, ponieważ Wanda dowiedziała się, że chce on zagłady ludzkości.

– To jeszcze nie wszystko – Rzekł Clint i zerknął na Tony'ego – Opowiedz jej o najlepszym.

Nagle Jenna dostrzegła jeszcze jedną postać stojącą w rogu pomieszczenia.

– Poznaj Visiona – Rzekł Tony z dumą wskazując na nieznajomego.

– A to co za jeden? – Zapytała zaskoczona Jenna.

– Vision – Odparł Bruce przechadzając się po pomieszczeniu – Android stworzony przez Ultrona i Helen Cho poprzez połączenie syntetycznego ciała z vibranium z kodem napisanym przeze mnie i Tony'ego na podstawie protokołów JARVIS-a. Został aktywowany przez Kamień Umysłu ukryty w Berle Lokiego.

Wtedy do pomieszczenia wszedł Thor, na którego widok Jenna uśmiechnęła się delikatnie.

– Wszystko w porządku? – Zapytał Thor podchodząc do kobiety. – Słyszałem, że nie najlepiej się dzisiaj czułaś.

– Już mi minęło – Oznajmiła Jenna zerkając nerwowo na Visiona, który cały czas milczał.

– Musimy udać się do Sokovi. Stoczymy tam walkę – Rzekł Tony. – Najważniejsza jest ochrona cywili. Będziemy musieli ewakuować miasto zanim Ultron zacznie działać.

– Ultron widzi w nas potwory, którzy zagrażają światu. – Wtrącił Steve wstając na równe nogi – Nie chodzi o to czy wygramy. Tylko o to, czy ma on rację.

•••

Element; Winter War • Avengers / Marvel •Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang