Eszméletlen jó érzés motoron suhanni. Jacob nem spórol a gyorsasággal, azt meg kell hagyni. Mégis a legjobb érzés az volt, ahogy Jacob-ot átkarolhattam, és a hátán pihentethettem a fejem, közben pedig az illata folyamatosan kúszott befele az orromba.
Gyorsan megérkeztünk Jacob szülővárosába, ahol már visszavett a gyorsaságból.
Egy kis házikó előtt parkolt le. Rámnézett, majd csak annyit mondott, hogy "Maradj itt, mindjárt jövök.".
Észre se vettem addig, hogy milyen hideg volt. Valamilyen okból kifolyólag Jacob jelenléte minden problémámat elűzte.
Egy pulcsival a kezében tért vissza a járműhöz és hozzám.-Gondoltam hozok neked valami meleget, nehogy megfázz miattam.-magyarázta, közben pedig segített felvenni a pulóverét, aminek szintén olyan bódító illata volt, mint neki.
Én csak fülig érő szájjal mosolyogtam, majd ültem fel mögé a motorra. Megigazítottam a szoknyám nehogy a levegő alákapjon és megemelje, aztán útnak is indultunk. Igazából fogalmam sem volt, hogy mégis hova tartunk, de addig nem is érdekelt amíg ez a fiú a közelemben van.
Nem tudom, hogy mitől van rám ilyen hatással. Ma találkoztunk először és jobban kötődök hozzá, mint a többiekhez. És a legfurcsább, hogy nem tudom, hogy ez most jó vagy rossz dolog...Nem sokáig mentünk motorral, az erdő szélén parkolt le. Szó nélkül fogta meg a kezem, majd indult el velem a rengetegbe. Még szerencse, hogy nem magassarkút vettem fel. Emelkedő nem sok volt és nem is voltak annyira vészesek, de végül a szikla szélén kötöttünk ki.
Megtorpantam, ugyanis nem szerettem volna még véletlenül sem lepottyanni. Jake megmosolyogta a cselekedetem, majd óvatosan közelebb húzott magához, kezeit pedig a derekamra tette.-Nyugi, nem fogsz leesni. Vigyázok. A haverok innen szoktak ugrálgatni.
-Miért, bolondok vagy mi ?-szörnyedtem el. Nem tudom, hogy mi a jó abban, hogy ilyen magasról beugranak a tengerbe. Bármi bajuk eshet, és attól nem lesznek többek, ha leugranak egy szikláról.
Jacob felnevetett, majd amikor éppen válaszolt volna, valaki megelőzte.-Inkább csak szeretjük az adrenalint.-a mellettem álló fiúval egy emberként fordultunk meg. Szembe velünk két srác állt. Rövid, fekete hajuk, fekete atlétájuk és világos farmeruk volt. Nem ismertem őket, tekintve, hogy most vagyok ebben a városban először.
-Mit akartok ?-kérdezte tőlük Jake ellenszenvesen. Kicsit még közelebb húzott magához aztán pedig előrébb lépett, hogy félig mögötte álljak.
-Ugyan, Jacob. Most miért kell ilyennek lenni ? Nem is mutatsz be minket az új barátodnak ?-mondta a magasabbik. Úgy vettem észre, hogy ez Jake-nek nem igazán tetszett, ugyanis kezeimet-amint ezidáig végig fogott-szorosabban tartotta az övéi között.
-Paul, Jared, menjetek innen. Most nem ez a megfelelő alkalom a beszélgetéshez.-már pont indult volna, amikor megjelent egy harmadik tag. Ő jóval nagyobb volt, mint a másik kettő, de csak ennyiben különböztek. A újonnan érkező ember megállt előttünk, mire Jacob se folytatta útját, engem maga után húzva.
-Srácok, csillapítsátok a kedélyeiteket. Black magánélete nem tartozik ránk. Viszont annyit én is szívesen megtudnék, hogy ki ez a csinos lány melletted.-amilyen ellenszenvesnek tűnt első benyomásra, annyira változott meg róla a véleményem. Kedves volt tőle, hogy leállította a másik kettőt.
-Celeste vagyok. Most...költöztünk Forks-ba.-mondtam dadogva, bár nem értem okát.
-Most, hogy ismeritek egymást, ideje mennünk.-mondta Jacob, mire én bólintottam, végül pedig elindultunk.
Követtem a fiút, de nem igazán bírtam lépést tartani vele, így én egy kicsit később érkeztem meg a motorjához, mint ő.-Ők voltak a...haverjaid ?-kölcsön pulóveremet összébb húztam magamon, majd úgy ültem fel mögé a kétkerekűre.
-Ja, olyasmi.-zárta rövidre és beindította a motort.
Mikor visszaértünk Forks-ba, megállt és megkérdezte, hogy hova vigyen, én pedig lediktáltam neki a címünket. Egyből az ugrott be neki, hogy Bella-val egy utcában lakok. Biztos sokszor járt már náluk.
A házunk előtt leparkolt, majd egy pár szó után indultam is volna be.
-Jaj, Jake, a pulcsid majdnem nálam maradt.-jutott eszembe, és azonnal el is kezdtem levenni.
-Ugyan, megtarthatod. Van még nekem.-kacsintott rám. Elmosolyogtam, majd a nyakába ugrottam.
-Köszönöm ezt a csodás estét.-suttogtam a fülébe, végül pedig egy röpke puszi után bementem a lakásba. Persze anya azonnal letámadott.
-Naaa, milyen volt a buli ? Úgy látom jól érezted magad.-könyökével játékosan meglökte az oldalam, mire én teljesen zavarba jöttem. Jól éreztem magam Jake-kel. Nagyon is. És ezt szerintem látni is lehetett rajtam. Anyának pedig nem tudtam hazudni, elmeséltem neki mindent. Adott pár tanácsot, amik után fáradtságom következtében csak ledobáltam magamról a ruhát és bezuhantam az ágyba. Holnap reggel úgyis zuhanyoznom kell, mivel évzáró lesz délután kettőtől.
Valamelyik nap reménykedtem, hogy jól fog sikerülni a mai este. Hát, több mint jól sikerült.
YOU ARE READING
What Am I ✓ [ 1 ]
Werewolf"I know you are, but what am I"- Why Don't We ! F O N T O S ! A történet a Stephenie Meyer által megírt alkotásra épül, kisebb változtatásokkal, amiket én, saját magam találtam ki. A sztori nem Bella Swan életét fogja leírni, ám a könyvben/filmben l...