Twenty-first

693 37 6
                                    

/Jacob/

Nem vagyok egy jó ember. Folyamatosan csak hibázok. Azt hittem, hogy ezzel jobb lesz. Hogy könnyebb lesz. De nem az. Minden másodperc egy kín. Nem csak magamat bántottam, hanem az egyik legfontosabb személyt számomra. De tévedni és megbocsátani emberi dolog, nem ? Kár, hogy csak félig vagyok ember. Próbálok jól cselekedni, próbálom a legjobb megoldást kitalálni, de úgy látszik nem próbálkozok eléggé.
Nem minden farkasnak vésődik be valaki, de mi van ha nekem pont lesz bevésődésem ? Cseszhetem az egész kapcsolatomat Celeste-tel. Mondjuk így is.

-Ugye tudod, hogy nagy baromságot csináltál ?-szólalt meg mellettem Sam.

-Mert mit kellett volna tennem ? Ugyanazt amit te ?

-Nem, azt semmiképp.-lassan a garázsban lévő szék felé lépkedett, majd helyetfoglalt rajta. Pár pillanatig csak figyelte, ahogy bütykölöm egyik haverom motorját, végül egy sóhaj keretében ismét dumálni kezdett.
-Nehéz döntés. Farkasnak lenni vagy a szerelem ?

-Most ezzel mire akarsz kilyukadni ?

-Pontosan tudod, Jake. Felhagyhatnál a farkaskodással.

-Gondolom ez neked csak jót jelentene, nem igaz ?-förmedtem rá. Sam tudja, hogy ha akarnám, képes lennék a legyőzésére. Elvégre ha nem utasítom vissza az alfaságot, ő sem lenne ebben a pozícióban.

-Nyilván, de én neked és Celeste-nek akarok jót elsősorban.-utálom benne, hogy mindig ilyen nyugodt. Ritkán emeli fel hangját vagy csinál bármi meggondolatlant. Valahol mélyen viszont irigylem is emiatt.

-Mióta foglalkozol te mások lelki világával ?

-Amióta hallom a gondolataidat. Néha már azon vagyok, hogy belelöklek az óceánba.

-Kedves vagy.-forgattam meg a szemeimet, majd visszatértem az előbbi foglalkozásomhoz.

-Majd szólj ha jutottál valamire.-állt fel az ülőalkalmatosságról.

-Már eldöntöttem !

-Igen, te. Nem pedig ti.-és ezzel magamra hagyott.
Bárki bármit mondjon, ez volt a helyes döntés. Ezzel megadom a lehetőséget Celeste-nek, hogy találjon valaki olyat, aki megérdemli, hogy vele legyen és tud vele emberi módon lenni. Aki mindent meg tud adni neki, amit én nem. Később ő is rá fog jönni, hogy az egészet miatta csinálom.

A jármű szerelése után elindultam Clearwater-ékhez. Mostanában egész sokat jártam hozzájuk. Figyelemelterelés végett, valamint Seth-tel is jó volt hülyülni.

-Szeva, Jake.-pacsizott le velem a fiú.-Mi járatban ?

-Elfelejtetted, hogy az utóbbi fél hónapban rendszeresen jöttem ?

-Ja, nem. Csak azt hittem, hogy Celeste miatt jössz. Tudod, hogy addig se arra gondolj.-jól hitted. Nevetve beleboxoltam a vállába, majd bementünk a nappaliba. Sue, mint mindig, most is boldogan köszöntött.

-Meg se kérdezem mit szeretnétek enni.-nézett ránk karbatett kézzel és mosollyal a száján. Minden alkalommal amikor átjöttem hozzájuk ugyanazt csináltuk. Ültünk a kanapén, bámultuk a tévét és tömtük magunkba a csodás süteményt, amit Sue készített. Nem tudom mi a neve, de tényleg isteni íze van.
Most sem volt másképp. Csupán annyi a különbség, hogy Mrs.Clearwater leült beszélgetni velünk.

-Hallom gyönyörű volt Cullen-ék esküvője. Bár én nem vagyok nagyon oda a flancolásért, szívesen megnéztem volna.

-Ja, Alice és Esme tényleg jó munkát végzett.-bólogatott Seth. Már megint ez a téma !

-Hogy hogy csak ők csinálták ? Bella anyja, Rosalie, Celeste ?-a lány neve hallatára gyomrom megrándult és egyre kényelmetlenebbül éreztem magam. Ha megint erről fogunk beszélni, esküszöm, hogy leugrok az óceánba magamtól, nem kell Sam-nek belelöknie..

-Anya, lehetne hogy most nem beszélünk Celeste-ről ?-szállt védelmemre barátom.

-Persze, de mégis miért ?-nem beszélünk róla, de azért rákérdez. Na mindegy.

-Hát...-Seth rámnézett, mi pedig telepatikusan megbeszéltük, hogy mondhatja felőlem az információkat-Jake szakított vele úgyhogy...-persze nem tudta befejezeni, hiszen Sue-nak is, mint minden másik embernek ugyanaz volt a reakciója.

-Hogy micsoda ? Jacob, fiam, eszednél vagy ?-kocogtatta meg koponyámat.

-Sue, elmondom neked is, ahogyan La Push és Forks fél lakosságának is, hogy ezt érte tettem. Szerelem ide vagy oda, vérfarkas vagyok.

-Komolyan azt gondolod, hogy pont Celeste nem fogadna el úgy, ahogy vagy ?-akkor én most elindulok a sziklaugró részhez...

-Nem erről van szó.-ráztam meg a fejem-Tudom, hogy ő és a magy szíve képes lenne erre. Szimplán nem akarom, hogy miattam szenvedjen a jövőben.

-Ah, értem hova akarsz kilyukadni.-végre valaki-De ez akkor sem megoldás.-egy nagyot sóhajtottam, mert már nagyon untam a témát. Sue szerencsére megértette, és inkább ment megnézni, hogy hogy áll a sütemény. Eközben megszólalt a házhoz tartozó csengő, amire Seth azonnal pattant is. Hiába van jó hallásom és szaglásom, nem tudtam ki az. A televízióban lévő filmet figyeltem.

-Várj ! Igazából...-kiabálta a fiú, mire az előszoba felé kaptam a tekintetem. A nappali és az előbb említett helyiség közötti boltív alatt Celeste jelent meg. Amint megpillantottuk egymást, rögtön megkukultunk. A lány mintha kővé dermedt volna, de én sem voltam más helyzetben. Közben Seth futott be, majd torpant is meg, amint érzékelte a dolgokat. Kínosan vakargatni kezdte a tarkóját és szerencsére édesanyja-aki szintén a kiabálásra figyelt fel-ismét belépett a látókörünkbe és megtörte a levegőben vágható feszültséget.

-Celeste ! De jó látni.-örült meg neki, mire a lány is végre elszakította a pillantását rólam és ugyanolyan jókedvvel üdvözöpte a háziasszonyt. Elkezdtek beszélgetni én pedig kényelmetlenül éreztem magam, így menekülőre fogtam.

-Na, akkor én azt hiszem megyek is.

-Ne, miattam nem kell. Amúgyis csak...benéztem.-szólt hozzám a lány, és rövid látogatása be is fejeződött.

-Mire vársz, menj már utána !-kiabált rám szabályosan Sue. Hiába nő, én pedig hiába vagyok vérfarkas, abban a pillanatban attól féltem hogyha nem teszem amit mond, többé nem látom a napvilágot. Így lett az, hogy Cel után siettem.

-Celeste !-kiabáltam a mai nap már én is, de ő csak ment tovább, majd...beszállt egy autóba ? Mégis kinek van a környékünkön ilyen drága autója Cullen-éken kívül ? És egyáltalán honna ismerheti azt az embert ? De a legjobb kérdés; engem miért érdekel ?








Csakis én lehetek olyan szerencsétlen, hogy a rész felénél véletlenül kirakom 🤣
Mellesleg sajnálom, hogy ilyen borzalmasan rövidre és unalmasra sikeredett😔❤

What Am I ✓ [ 1 ]Where stories live. Discover now