-Hihetetlen vagy. Az a piros felső mégis miért nem jó ?-értetlenkedett Alice, miközben a szobámban lévő szekrény tartalmát ürítettem ki. Jól akartam kinézni, ugyanis ma találkozok Jacob-bal, és Alice nem érti meg, hogy a jó kinézet nem egyenlő a köldökig kivágott felsővel. Igazából nem is értem, hogy minek van nekem ilyen ruhám. Lehet nem is az enyém volt, hanem a nővéremé.
-Alice, már százszor elmondtam, hogy nem kihívóan akarok felöltözni, hanem csinosan. Nézd, pédlául ez a csipkés vállú felső. Nem kihívó, de közben mutat is valamit.-raktam magam elé, hogy könnyebb legyen nekik elképzelni engem abban a ruhadarabban.
-Igen, a vállaidat. De a fiúkat nem a váll érdekli. Mutass egy kis hast, vagy legalább egy hátul kivágott felsőt válassz.-ez a csaj nagyon meg akart engem győzni, hogy menjek valami olyanba, ami a konfort zónámon kívülre esik. Jóval kívülebbre. Bella pedig már rég feladta a ruhaválogatást. Ez ezért nem jó, az azért nem jó, nem tudunk düllőre jutni.
Alice végül felállt az ágyamról, és pár pillanat alatt kitúrt egy talán éppen határeset ruhadarabot. A bordó a kedvenc színeim közé tartozik, így elég sok olyan színű felsőm, ruhám vagy kiegészítőm van, és passzol is a hajam és szemem árnyalatához. Szintén ilyen volt az is, amit barátnőm kikotort. Hümmögtem egyet, majd magamhoz mérve gondolkodtam. Nem túl rövid ? Jó még rám egyáltalán ? Minden alkalomhoz jó ? Tekintve, hogy nem tudom pontosan, hogy Jake hova akar vinni.-Ne agyalj már ennyit, ez a tökéletes ruha. Felveszel hozzá egy kék szaggatott farmert, és voila !-csapta össze a kezét Alice. Erre végre Bella is felült az ágyon, majd ő is helyeselni kezdett.
-Ez nagyon jól fog állni. Fogadok, hogy Jacob-nak is tetszene.-emelgette a szemöldökét, az eddig csendben ülő lány, mire mindannyian felnevettünk. Mikor elcsendesedtünk anya kopogott az ajtón.
-Sziasztok, lányok. Nekem most el kell mennem dolgozni, és nem volt időm főzni, de hagytam pénzt a pulton, szóval ha kértek valamit nyugodtan rendeljetek.-mindannyian bólintottunk, adtam neki egy puszit és már el is ment.
Miután felvettem a kiválasztott darabokat, a lányok még segítettek megcsinálni a hajam és a sminkem. Kivasalták az éppen hullámokban csüngő fürtjeimet, majd egy halvány piros rúzzsal hagsúlyozták a számat, szempillaspirállal pedig a szemeimet. Elégedett voltam a kinézetemmel. Remélem Jacob se fogja máshogy gondolni.Pontban délután kettőkor érkezett a házunk elé. Nagyon ideges voltam. Most ez egy randi ? Vagy csak szimplán kedves akart lenni ? Egyáltalán hova akar vinni ?
Mielőtt kiléptem volna az ajtón, gyorsan lecsekkoltam magam, hogy biztosan nem úgy nézek ki, mint egy bohóc, vagy esetleg, mint egy utcasarki. Mély sóhaj, majd ajtónyitás-zárás, és már nincs visszaút. Mikor Jake észrevett, leszállt a motorról, és felém indult. Nem számítottam rá, de szorosan magához ölelt. A finom Jacob-illat gyorsan kúszott be szagló érzékszervembe, amitől egy kellemes érzés kerített hatalmába.-Csini vagy.-mondta a fiú, miután a motorhoz értünk. Megszólalni sem tudtam, a gyomromban a pillangók pedig még a lélegzést is megnehezítették, így csak egy halvány mosollyal tudtam megköszönni Jacob gesztusát. Adott egy sisakot a biztonság kedvéért, majd épp indukt volna el, amikor kibukott belőlem egy kérdés.
-Hova megyünk ?
-Majd meglátod.-titokzatoskodott. Itt fel is adtam a kérdezősködést, ugyanis tudtam, hogy az emberek ilyenkor nem akarják elmondani az illetőnek, és nem is akartam, hogy kíváncsinak tartson, attól függetlenül, hogy nagyon is az voltam.
Egy rövid motorút után megálltunk egy a város szélén lévő kajázdába. Zavarodottan néztem Jacob-ra, aki viszont egy boldog mosollyal fürkészte az épületet.
-Itt kaphatók a világ legeslegfinomabb sültjei. De...ha te inkább valami mást szeretnél enni, akkor...-kezdett azonnal szabadkozásba.
-Dehogyis. Nem vagyok én kecske, hogy salátát egyek.-mondtam neki, mire ő ismét elmosolyodott, végül pedig elindultunk befele az étkezdébe. Nagyon hangulatos volt, mintha egy vadászházban lettünk volna. Nem volt olyan hű de nagy helyiség, mégis ült már bent kb 15 ember, akik a megrendelt ételüket fogyasztották, és még mindig volt hely, ugyanennyi embernek.
-Jacob ! Jó újra látni. Mi szél hozott erre ?-kérdezte a pult mögött álló, őszes hajú férfi.
-Celeste nem olyan rég költözött ide, gondoltam elhozom már a legjobb étterembe.-mondta Jake, közben pedig tartotta velem a szemkontaktust, amitől valószínüleg elpirultam.
-Oh, szia Celeste. Harry Clearwater vagyok, örülök, hogy megirmerhetlek. Na, és mit adhatok nektek ?-kérdezte kedvesen-ezek szerint-Harry.
-A szokásos jó lesz mindkettőnknek. Biztos vagyok benne, hogy Celeste-nek is ízleni fog.-a pult mögött álló férfi bólinott egyet, mi pedig elindultnk helyet keresni magunknak.
-Hogy hogy ilyen jóba vagy Harry Clearwater-rel ? Ennyire sokat játsz ide, hogy már törzsvendég vagy ?-kérdeztem tőle nevetve.
-Mondhatni, de igazából nem járok ide olyan sokat. Harry-t a gyerekei által ismerem, Seth és Leah. Egy ideje már jóba vagyok velük, így volt alkalmam megismerni az apjukat is. Harry néha-néha besegít itt is, de főállásban rendőr és vadász.-bólintással jeleztem, hogy megértettem, majd pár perc múlva egy óriási hamburger lapult előttem a tányéron.
-Te azt akarod, hogy ezt mind egyedül egyem meg ?-néztem rá megdöbbenten a fiúra, aki már bele is kezdett az ő burgerébe. Gyors bólogatásba kezdett, majd egy újabbat harapott. Példáját követve kezembe vettem a tányérom tartalmát, majd enni kezdtem.
Jacob-nak igaza volt, tényleg isteni finom.
YOU ARE READING
What Am I ✓ [ 1 ]
Werewolf"I know you are, but what am I"- Why Don't We ! F O N T O S ! A történet a Stephenie Meyer által megírt alkotásra épül, kisebb változtatásokkal, amiket én, saját magam találtam ki. A sztori nem Bella Swan életét fogja leírni, ám a könyvben/filmben l...