פרק 64-לנצח:פרק אחרוןן

2.9K 84 9
                                    

-נקודת מבט אמור-
״חיים שלי אוהבת אותך גם״ אמרתי במלא אהבה שומעת את טלי מאיצה בליאב לנסוע מהר יותר ״ליאב תסע כבר!״ צעקה בקול מחריש אוזן מתרגלת את הנשימות שלימדו אותה לפני הלידה,או לפחות נראה לי

״מה זה מי צורחת ברקע?״ גיחך לעצמו וגילגלתי את עיניי
״טלי,מלחיצה זאתי״ לחשתי מרימה את מבטי וזוכה לנעיצת מבט רצחנית מליאב הסתכל עליי מהמראה
״הכל בסדר טלי,ליאב כמה זמן מגיעים?״ מיי ליטפה את ידה של טלי על מנעת להרגיע אותה ושלחה אליי חיוך מרגיע.
האמת שזה כל-כך מוזר כמה עברנו בכל השבעה חודשים האלה.
מאז החתונה של ליאל ואוריאל אני ומיי התחברנו ברמות,
אני באמת מרגישה שהיא אחותי התאומה. היא וסער עדיין ביחד ואני שמחה בשבילהם. הטמבל והיא עברו הרבה מאז שהוא בגד בה באמצע החתונה אך לאחר המון ניג׳וסים מצידי למיי וחיזורים של סער אחרייה, אהבה ניצחה את הכל והם התגברו גם על זה. ואתמול הוא סיפר לי שהוא מתכוון להציע לה נישואין עוד שבוע, הם טסים ביחד לעמק אורצ'ה שהוא בעצל בעיר טוסקנה הנמצאת באיטליה.
לא הבנתי דווקא לשם אך סער אמר שאיתמר סיפר לו על המקום הזה בטענה שהוא; המקום הכי רומנטי בעולם

ואם כבר מדברים על איתמר הוא וולה הפתיעו את כולנו בכך ששרדו זמן רב, כולם היו בטוחים בכך שיש שתי ברירות; או שהם יפרדו או שהם יתחתנו. אך הם החליטו לוותר על כל הקונצפט המסורתי והם עברו לגור ביחד. לא רק זה, לפני כחודש הם הכריזו על כך שולה נכנסה להריון לאחר נסיונות רבים.

להודעה ששברה לכולנו את הלב; אתמול הם הודיעו לנו שהם הולכים לפרק את החבילה ורפאל ואוריאן נפרדו. אך הם כמו זוג ילדים. מדאיגים את כולנו עם כך שהם נפרדים אך-בעצם הם חוזרים לאחר שבוע, כמו שאמרתי, דאגה מיותרת.

ובמעבר חד ליונתן או לפי כינותיו במהלך השנים האחרונות שזה יויו, הוא התחיל לצאת עם סול. כן לא צפוי בשיט.
יונתן שבלט תמיד כגבר השולט הפך להיות הסמרטוט של סול. היא פשוט מעמידה אותו במקום בקשר לכל דבר. ואני מתכוונת, כל דבר. אבל הם זוג חמוד, היא חברה שלי והוא מאושר אז אני לא מתלוננת. אור ועומר המסובכים כהרגלים הגשימו את החיזיון העתיד שהיה לכולם לגביהם והתחתנו, ובקשר לנדב ההחליט החלטה ספונטנית ביותר, יום אחרי החתונה של אוריאל וליאל החליט לטוס להודו וכעבור חודשיים חזר בן-אדם חדש בתוספת בת-זוג שנראת רצינית ביותר ואני והוא הפכנו לידידים קרובים מתמיד ובעוד יונתן מתרחק ממני לאט אך משתדל לשמור איתי על קשר.

אוריאל וליאל שגילת שבוע אחרי חתונת לאחר שהקיאה על כל הבית החדש שלה ושל אוריאל בעלה שהיא בהריון, כרגע היא בחודש תשיעי חזרה אתמול בלילה לארץ לאחר הירח דבש שלה ושל בעלה בכל העולם בגלל שהיא עומדת ללדת כל רגע.

Game over|| משחק גמורWhere stories live. Discover now