Salah Bilik?

45K 208 15
                                    

Selesai mandi, aku lihat suamiku sedang sibuk mengemas bajunya masuk ke dalam beg.

"bie nak ke mana pulak ni?" tanyaku yang masih lagi berkemban tuala.

"Sayang, bie minta maaf sangat. Ade paip bocor di pelantar, so kene pangil balik ke pelantar." Balas suamiku tanpa melihatku. Nadanya sedikit kesal. Yela, ni raya pertama kot. Memang bende macam ni selalu je jadi, tapi, ni first time kena time raya pertama.

"Hemmmm... nak wat camne? Habis, saya camne?" tanyaku. Yela, kalau ikot plan, sepatutnya raya keempat kami akan berangkat balik ke kampung ku.

"bie minta maaf sangat, bie pun tak sangka masalah ni jadi time raya. HQ call bie tadi, tu yang balik awal. Kesian juga ibu n ayah......"

"Jap... bie balik dangan Ibu n ayah ke tadi?" macam nak pitam pulak aku rasa bila aku teringat yang ibu dan ayah mertuaku dengan suamiku petang tadi. Maknanya, diorang nampak la aku kene kenduri dengan Si Adam n kawan-kawannya. "Diorang nampak ke...." tanyaku kepada suamiku.

"Ish, tak la. Kalau nampak, mengamuk la ibu. Lagipun, diorang ke rumah Pak Ngah sampai tadi" jawab suamiku. Lega aku mendengar jawapan suamiku. "Sayang, bie pergi dulu ye. Doa-doa la masalah tu settle sebelum bie sampai airport. Boleh la bie cuti. bie xpuas lagi memantak sayang tau" kata suamiku sampil mencium pipiku. "ha, kalau sayang nak balik rumah mak sayang esok pn bie izin kan." sambungnya ketika aku mencium tangannya. Aku hanya tersenyum.

****************************************************

Selesai makan malam dan bersembang dengan ibu mertuaku, aku masuk ke bilikku dan berbaring. Aku capai telephone ku dan mula menghantar whats app kepada suamiku.

"Salam bie, dah sampai KLIA ke?" tanyaku.

"Wasalam. Dah sampai. Tapi flight delay. Hujan lebat." balas suamiku.

"Owh. So, patah balik sini la eh? :)"

"Eh, xla. Flight je delay. Bukan masalah kat pelantar settle dah" balas suamiku membuat aku kecewa. "delay sampai subuh esok katanya. Ni bie check in dengan kawan-kawan yang senasib dengan bie. Semua berdoa hope xyah g site" jelas suamiku sambil menghantar gamba rakan-rakannya yang sedang duduk menonton bola sepak di kaca TV.

"Owh. Yelah." balasku ringkas.

"Sorry ye sayang" balas suamiku.

"Xpe la. Nak wat camne. K la, sayang nak tido. Letih la"

"Sayang rehat la dulu. Cian kene dengan pucuk muda petang tadi. Hehe nite sayang. Love u" balas suamiku. Aku hanya tersenyum. Aku tutup lampu bilikku.

*****************************************************

Sedang aku lena, aku terasa tidurku terganggu. Kain batik yang aku pakai terasa terselak. Dalam mamai, aku terasa pantatku yang masih beralas pentis nipisku di jilat. Nampaknya suamiku dah balik semula ke sini.

"bie?..." tanyaku yang masih mamai inginkan kepastian.

"mmmmm.." itu sahaja yang dibalas sambil lidahnya meneruskan kerja menjilat pantatku dari luar penties ku. Jilatan demi jilatan kian membangkitkan nafsuku. Lantas, aku turunkan pentiesku agar dapat merasakan dapat merasakan jilatan tersebut secara direct. Suamiku membantuku menanggalakan pantiesku.

"Jilat lagi bie.... mmmmm" pintaku. Tanpa membuang masa, suamiku terus menjilat pantatku semahunya.

"eeeemmmm... sedapppppp... owwhhhhhhhh" aku mula berdesah kenikmatan. Dalam kegelapan, aku dapat merasakan yang suamiku memasukkan dua jarinya ke dalam pantatku. Sambil jarinya keluar masuk pantatku, lidahnya tak henti-henti meneruskan kerja jilatannya ke atas pantatku. Ini membuatkan aku lebih terangsang dan aku rasakan klimaksku akan sampai bila-bila masa.

".. zah nak sampaiiiiiiiii...mmmmmm" serentak itu, air nikmatku membuak-buak terpancut keluar dari pantatku. Semuanya di jilat dan di hirup suamiku.

Kemudian, aku dapat merasakan yang kainku di tanggalkan dan tubuhku di pusingkan. Kini aku sedia untuk di dogie oleh suamiku. Dan, perlahan-lahan batangnya membelah alur cipapku membuat aku berdesah. Sambil tangannya memegang pinggangku, suamiku menolak bantangnya maju mundur ke dalam pantatku.

"Owwwwhhhh... sedapppppp bieeee.. lagi bieeeee... mmmmmmm" aku berdesah semahunya. Suamiku juga tak mahu kalah. Dari tempo perlahan, dia melajukan tempo henjutannya. Kali ini, rambukku dicekaknya dan ditarik ke belakang seolah-olah sedang menunggang kuda lagaknya. Ini membuatkan aku mendongak keatas. Kalau ada batang lain di depanku, memang dan aku isap semahunya. Hehe

15 minit aksi menunggang kuda berakhir dengan klimaksku sampai. Sekali lagi mulut suamiku diletakkan di pantatku dan dia menjilat dan menghirup air nikmatku sekali lagi.

"Suka betul bie minum air sayang eh.. hehe" suamiku tidak menjawab, dan terus menainkan lidahnya di pantatku. Dia kemudiannya meramas-ramas tetekku perlahan dari luar bajuku. Lantas, aku buka bajuku dan braku. Kemudian dalam kegelapan itu, aku tolak badannya. Perlahan, aku panjat badannya dan aku bawakan pantatku ke batangnya.

"Emmmmmm... noty dick" sambil aku henjut perlahan-lahan. Suamiku yang tadinya diam kini mula aktif memainkan putingku dengan lidahnya. Di jilat dan dihisap putingku kiri dan kanan sambil aku henjut perlahan-lahan batangya ke dalam pantatku.

Sedang aku menikmati batang suamiku, tiba-tiba telephoneku berdering. Siapa pula la yang mengacau orang tengah main ni. Getus hatiku. Aku cuba melepaskan batang suamiku, namun dia menghalang dengan terus memelukku dan menolak batangnya kedalam pantatku. Aku hanya berdesah sambil tanganku mencapai telephoneku yang diletakkan di meja tepi katilku.

Hubby. Itulah nama yang naik di screen telephoneku. Kalau yang call ni suamiku, then siapa yang sedang aku tunggang? Pantas tanganku menarik suiz lampu tidurku. Maka terpaparlah wajah yang sedang leka menghenjutku. Tindakkan aku itu juga telah menghentikan henjutannya. Senyuman terpancar diwajahnya sebelum dia meneruskan menolak batangnya ke dalam pantatku.

"Maaf ye Zah. Ayah nak rasa juga apa yang Adam dan kawan-kawan dia rasa petang tadi". jawabnya selamba. Ye, orang yang sedang aku tunggang dan aku sangkakan suamiku adalah ayah mertuaku. Benda dah jadi fikirku. Aku balas senyumannya. Aku letak telephone di tepi dan aku suapkan putingku untuk di hisap oleh ayah mertuaku. Mengertilah dia yang aku merelakan hubungan ini.

"Zah xnak jawab ke call tu? Haikal kan?" tanyanya apabila sekali lagi telephoneku berbunyi.

"Nanti la ayah. Kita habiskan game ni dulu ye". balasku sambil memusingkan badanku. Kini aku di bawah. Dan bapa mertuaku perlahan-lahan menolak batangnya ke dalam pantatku sambil mulutnya xhenti-henti menghisap putingku.

10 minit menghenjut, klimaks ku yang ketiga sampai. Sekali lagi dia turun ke bawah dan menghirup air nikmatku. Selesai menghirup air nikmatku, dia menyambung tugasnya menujah pantatku semahunya sehinggalah batangnya mengembang tanda air maninya akan sampai. Di tarikanya batangnya keluar dari pantatku dan diarahkan ke tetekku pula. Perlahan-lahan dia melancapkan batangnya dan melepaskan air maninya ke tetekku. Aku hanya tersenyum melihat muka puas bapa mertuaku.

"Sorry ye zah. Ayah salah bilik la" katanya sambil berbaring disebelahku sebelum aku peluknya. Perlahan-lahan dahiku dikucup. "terima kasih zah" bisiknya ke teligaku.


Zahira Season 2Where stories live. Discover now