Kerana Terlepas Pesawat - Hijacked

30.9K 162 18
                                    

Selesai mandi bersama Kato (mandi plus seround. Hehe), aku bersiap ala kadar memandangkan aku menumpang kasih pinjam baju orang. Aku kenakan skirt labuh milik Jue dengan kemeja petak-petak berwarna biru. Aku tak mengenakan sebarang pakaian dalam memandangkan saiz bra dan panties Jue kecil sedikit dari saiz ku. Sesak nafas aku pakai bra dia. So, aku decide tak pakai plus pakai baju yang longgar. Tudungku pula aku labuhkan agar menutup dadaku. Aku kenakan sedikat make up dan keluar dari bilik. Aku dapati Kato sedang menungguku dengan senyuman.

"Lama ke u tunggu I?" tanyaku.

"Well, I can say u siap lagi cepat dari Jue" katanya sambil tersengeh. Aku hanya tersenyum.

"So, nak pegi mana ni?" tanyaku semula.

"Kita pegi mall, I belanja something." balasnya. "then kita pergi karaoke kjap. I nak closed deal dengan funder I. Hope u OK". sambungnya lagi.

"I ok je. U nak belanja I ape eh?" tanyaku kepadanya.

"Well....." balasnya sambil tanganya meramas-ramas manja bontotku. "Ke u selesa like this?" tanyanya tersenyum. Ok now aku faham. Aku hanya tersenyum sambil jelirkan lidah.

******************************************************************************

Sampai di mall, aku dan Kato berjalan berpimpin tangan bagaikan sepasang suami isteri. Sesekali ade mata lelaki yang nakal memerhatikanku. Mungkin mereka perasan yang aku tak pakai bra sebab tetekku sedikit bergoyang bila berjalan. Aku pasti Kato juga perasan memandangkan beliau sekali sekala memeluk pinggangku ketika berjalan. Aku hanya tersenyum.

Kato kemudiannya mencadangkan kepadaku agar kami makan dulu. Aku menolak dengan alasan yang nanti boleh makan di pusat karaoke. Namun cadanganku di bantah Kato yang mengatakan hanya makanan ringan sahaja yang ada di sana. Aku bersetuju dengan kata-katanya. Dia lantas mencadangkan sebuah restoran arab untuk kami mengisi perut. Aku bersetuju dan kami makan di restoran tersebut sambil bersembang.

Kemudian, kami bergerak ke kedai pakaian wanita. Sampai dikedai tersebut, Kato membelikan aku beberapa pasang pakaian dalam. Semua dipilih oleh dia sendiri. Ada yang biase, ada yang seksi. Naik merah juga la muka aku bila dia yang pilih.

"Puan sangat untung aaa.. tak banyak suami mau teman isteri beli baju dalam hooo.." kata pembantu kedai kepadaku dalam loghat cina nya. Aku hanya tersenyum.

Kami kemudiannya meneruskan perjalanan ke satu pusat karaoke. Satu bilik VIP di tempah oleh Kato. Bilik ni sangat luas. Membuatkan aku teringat peristiwa dikerjakan kawan-kawan suami di pusat karaoke di kawasan perumahan kami dahulu. Sambil mendengar nyanyian Kato, fikiranku melayang kepada peristiwa tersebut. Ini secara tak langsung membuatkan aku terangsang. Ikutkan hati, mahu saja aku terkam Kato, tapi bila fikir yang tak lama lagi funder dia akan sampai, terpaksalah aku tahan niatku dan hanya membayangkan peristiwa lama itu. Lamunanku terhenti apabila telephone Kato tiba-tiba berdering. Dia lantas menyerahkan mic kepadaku dan terus duduk menjawab panggilan tersebut.

Aku pun terus bangun dan menyambung nyanyian Kato. Nasib baik lagu tu memang antara lagu yang selalu aku nyanyikan, tak de la kekok nak sambung. Sedang aku syok menyanyi, tiba-tiba Kato memelukku dari belakang. Satu kucupan singgang di belakang tengkuk ku sambil tangganya meramas-ramas tetekku yang putingnya sedang menegang dek kesejukkan aircon bilik karaoke ini. Mic ditanganku kini sudah terjatuh ke lantai seakan-akan tahu apa tindakkan selanjutnya. Tanggangnya kemudian membuka butang baju kemejaku satu persatu sehingga habis. Kemudian aku dipusingkan dan terus sahaja putingku dihisap Kato.

"eeeemmmmmm... uuuuuu... stop it. Nanti funder u sampai.... eemmmmmm..." Kataku cuba menghentikan Kato. Walaupun aku mahu, tapi aku juga tak nak malu.

Zahira Season 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat