Last Night Di Kampung

46.9K 215 20
                                    

Selepas Ayah Mertuaku tersalah bilik malam tu, aku perasan yang dia semakin galak. Pagi esoknya sahaja dia dah berani megusap-usap bontot aku ketika aku tegah leka mencuci pinggan. Dah la datang tak bagi salam, nasib baik pinggan yang aku pegang tak terjatuh. Kalau x, dah satu hal pula aku nak ganti pinggan yang biasanya hanya disimpan di dalam almari oleh Ibu Mertuaku.

Hari ini, hari raya ke lima, aku pun dah buat keputusan untuk balik ke kampung halaman aku di selatan tanah air pula. Aku putuskan untuk naik flight je. Malas nak drive jauh-jauh sorang-sorang. Lagi-lagi la musim raya ni, memang makan jem la jawabnya.

Malam itu, aku dok untuk beli ticket secara online. Tapi cubaanku asyik gagal sebab network coverage yang lemah. So, jam 11.30 malam macam tu selepas berborak dengan Ibu Mertua aku, aku pun keluar rumah. Duduk di pangkin tempat aku beromen dengan Pak Ngahku tempoh hari. Good thing line kat area pangkin ni agak ok. So, selepas selesai urusan pembelian tiket, aku duduk melepak sorang-sorang kat luar ni ditemani bunyi cengkerik dan sejuknya angin malam.

Tengah sedap mengelamun, tiba-tiba aku di peluk dari belakang oleh seseorang. Hampir saja aku menjerit sebelum mulutku di tekup dengan satu tangan yang kasar.

"Zah, Pak Ngah ni. Tak yah la jerit. Nanti ibu hang bangun pulak."

"Ish Pak Ngah ni. Nasib baik Zah tak ada sakit jantung." Balasku sambil mengurut-urut dadaku.

"haha. Sorry na. Nak Pak Ngah urutkan dada hang dak?" tanya Pak Ngahku sambil tersenyum.

"Mengada" jawabku sambil mencubit lengannya. Dia hanya tersenyum sebelum kembali memelukku. Dia kemudiannya merapatkan bibirnya ke bibirku. Bibir kami bertaut sebelum lidah Pak Ngah perlahan-lahan masuk ke dalam mulutku dan aku hisap perlahan lidahnya. Kedua tangannya perlahan turun ke punngungku dan meramas manja sebelum satu tamparan hinggap di punggungku. Aku balas dengan cubitan di perutnya. Suka hati je nak tampar-tampar punggungku.

Pak Ngah kemudiannya mendukungku sambil mulut kami tetap bertaut. Dengan tubuhku yang kecil, memang dengan mudah dia mendukungku. Kini tanganku merangkul lehernya sebelum dia melapaskan bibirnya dari bibirku dan mula menjilat sekitar leherku. Aku hanya menyandarkan kepalaku di bahunya sebelum satu love bite singgah di batang leher sebelah kananku.

Dia kemudiaannya menurunkan ku dan menolak sedikit bahuku agar aku melutut dihadapannya sebelum kain pelikat yang dipakainya dilepaskan meninggalkan baju t-shirt pagoda dan seluar dalam biru mudanya. Lantas aku kucup benjolan di seluar dalamnya dan menggigit-gigit manja batangnya yang sudah menegak dari luar seluar dalamnya. Kemudian, perlahan-lahan aku turunkan seluar dalamnya dan mula mengusap perlahan batang Pak Ngah yang sedang mengeras.

"Tunggu apa lagi sayang? Isap la batang Pak Ngan ni" pintanya sambil tersenyum kepada ku. Aku menjelirkan lidahku dan mula menjilat kepala batangnya perlahan sebelum turun ke batangnya dan telurnya yang sedikit berbulu. Kemudian aku masukkan batangnya kedalam mulutku perlahan sabil Pak Ngah mengusap-usap rambutku dan kadang kala dia menggenggam rambutku.

10 minit aksi keluar masuk batang di mulutku, tangan Pak Ngah yang tadinya di kepalaku di lepaskan dan mula menjalar turun ke tetekku yang masih berbungkus bra purpleku. Tangannya mengusap dan meramas tetekku semahunya. Kadang lembut, kadang kasar. Kemudian tangan kirinya mengambil tanggan kananku dan di letakkan kepada suatu benda yang mengejutkanku. Aku usap perlahan benda itu sambil mulutku tak lepas mengulum batang Pak Ngahku. Sah, aku sedang memegang satu lagi batang. Tapi milik siapa? Lantas aku menjeling dan mendapati bapa mertuaku sedang berdidi di sebelahku sambil tersenyum dengan hanya memakai uniform RELA.

"Ayah join ye?" katanya selamba. Aku hanya tersenyum sebelum mengeluarkan batang Pak Ngah dari mulutku dan meludahkan air liurku ke batang bapa mertuaku. Perlahan aku jilat semula air liurku dan porses itu aku ulangi untuk beberapa kali sebelum aku masukkan keseluruhan batang bapa mertuaku ke dalam mulutku.

Zahira Season 2Where stories live. Discover now