Upah

38.1K 208 29
                                    

"Assalamualaikum" Aku memberi salam, sambil melangkah masuk ke dalam rumah.

"Wasalam" salamku dijawab oleh seseorang dari ruang tamu di rumahku. Kelihatan Pak Ngah sedang duduk di sofa menonton televisyen sambil berbogel, membuatkan aku sedikit terkejut. Pak Ngah hanya tersenyum melihatku.

"Lewat hang balik Zah?" sapa Pak Ngah apabila melihatku tergamam.

"Er.. banyak menyinggah. Tak tau pula Pak Ngah sampai awal." balasku. "Pak Ngah sorang je ke? Kata dengan Abang Zam" tanyaku lagi.

"Dok eh. Tu, dok ada dalam bilik hang tengah bertarung" jawab Pak Ngah selamba. Baru aku sedar, sayup-sayup aku terdengar bunyi suara perempuan sedang mengerang menahan kenikmatan. Aku hanya tersenyum. Perempuan mana la yang diorang langgan ni. Bisik hati kecilku.

"Pak Ngah tak join plak?" tanyaku sambil duduk di sofa sambil menonton televisyen. Sesekali aku mengerling ke arah batang Pak Ngah yang sedikit mengeras.

"Aku sudah tadi. Ni nampak ni? Basah lagi denga air puki" Katanya sambil tersenyum.

"Dah agak dah" balasku perlahan. "Kalau ye pun, pakai la tuala or kain. Boleh pula bogel depan ni" kataku sambil mencampakkan tudung yang baru ku buka ke padanya untuk dia menutup batangnya itu.

"Tak mau eh. Aku memang tunggu hang. Nak ambk upah" katanya tersenyum. Lantas dia bangun ke arahku dan mengarahkan batangnya yang separa keras ke arah ku. Aku hanya memerhatikan orang tua yang sedang berdiri dihadapanku dengan batangnya separa keras terarah tepat kearah mulutku. Jarak antara batangnya dengan mulutku tak sampai 2 inci sambil tangannya mengusap-usap rambutku yang baru aku ikat ponny tail.

"Nak seka.." belum sempat aku menghabiskan kata-kataku, terus kepalaku didorong kehadapan menyebabkan kepala batangnya termasuk ke dalam mulutku. Aku cuba mengangkat kepalaku untuk mengeluarkan kepala batangnya itu, namun gagal kerana Pak Ngah berlahan-lahan menolak kepalaku agar batangnya masuk lebih jauh ke dalam.

Geram pula aku dengan orang tua ni. Rasa cam nak gigit je batang dia tu. Tapi, ntah kenapa aku rasakan nafsu aku mula naik. Mungkin sebab aku baru lepas blow job Joe dalam kereta tadi, atau mungkin juga sebab bau dari batang Pak Ngah yang lepas main dan belum basuh ni. Ntah la. Tapi yang pasti, nafsu aku dah naik. Perlahan-lahan hisap batangnya sambil aku mainkan lidahku. Dapat aku rasakan batangnya mula mengeras. Aku mula menggerakkan kepalaku maju mundur tanpa paksaan dari Pak Ngah.


"Ohhhh.. sedap Zah. Hang memang power isap kote." puji Pak Ngah.

Pujiannya aku tak pedulikan. Perlahan aku usap telornya dengan tanganku. Aku ramas perlahan membuatkan Pak Ngah berdesah sedikit setiap kali aku picit perlahan kerandut telurnya yang tergantung itu. Kemudian aku keluarkan batangnya dan mula menjilat telurnya perlahan-lahan sebelum lidahku naik ke atas, menjilat batangnya yang penuh dengan kesan air liurku sediri sebelum lidahku berhenti di kepala batangnya dan aku jilat dengan rakus di situ. Aku masukkan setakat kepalanya sahaja dan aku hisap kepalanya semahuku sambil tangganku meramas kasar kerandut telur Pak Ngah. Seronok aku tengok dia berdesah. Padan muka dia. Tadi kasar dengan aku kan. Now, rasakan. Sedap ke tidak?

Lebih kurang 10 minit bermain dengan batang Pak Ngah, dia memberi isyarat agar aku berhenti. Aku dibagunkan dan satu kucupan singgah dimulutku. Lidah ku dihisap semahunya sambil tangannya membuka seluarku. Selepas berjaya menurunkan seluarku ke paras lutut, dia menyuruh aku duduk di sofa singgle dan menarik seluarku bersama panties yang aku pakai. Kini tiada lagi halangan pada cipapku yang sememangnya sudah berair.

"Phuiii" cipapku diludah Pak Ngah. Dia kemudiannya menjilat semula air ludahnya di cipapku. Proses itu diulangi 2-3 kali sebelum lidahnya menari-nari dialur cipapku. Cipapku yang sememangnya basah kini sudah semakin basah. Tanpa dipinta, aku kangkangkan kakiku semahuku. Ini memudahkan Pak Ngah menjilat biji kelentikku semahunya.

Zahira Season 2Where stories live. Discover now