פרק 7 - אני דואי ריברה, ואני מדבר ספרדית.

1K 95 10
                                    

דואי ניסה להיתקפל אל תוך עצמו כשהתיישב על בכיסא, מנסה כמה שפחות להתבלט, הוא חבש את כובע הג'קט וסרק את שאר האנשים שישבו בכיתה, רובם נראו כמו נערים ונערות רגילים לגמרי, אף שחלק מהם קצת הזכירו אותו, הייתה שם נערה כחושה, וכמה אנשים עם בגדים ארוכים.
''כיתה v 2 יש לנו כמה חדשים היום אז תהיו נחמדים אליהם.'' אמרה האישה הממושקפת שישבה בכיסא שבסוף החדר, כמו מורה שהפנתה את פניה אל התלמידים.
''ובאשר לחדשים, תנו לי להסביר לכם על המקום. הכיתה הזאת הוקמה בשביל להיות מקלט לנפגעי אלימות, אתם תבואו לכאן בימי ראשון עד חמישי מהשעות שתיים עד שש וחצי בצהריים, אנחנו נעסיק אתכם כל יום כדי שלא תצטרכו להעמיק מחשבה בבעיות שלכם וניתן לכם עזרה מקצועית פסיכולוגית לפי הצורך.'' הסבירה וחייכה ''בואו נתחיל בהיכרות, כל החדשים מתבקשים לקום להציג את עצמם, ותספרו משהו מיוחד על עצמכם.'' שני נערים שנראו לא שייכים למקום המדוכא הזה קמו, ואחריהם הנערה הבלונדינית הכחושה קמה בחשש ונראתה כאילו הרוח תעיף אותה כל רגע.
דואי הכניס ידיים לכיסי הג'קט ושרט את ידיו בלחץ
''אההם, כל התלמידים החדשים'' היא ציינה ודואי קם ברעד, חושש להתבלט
''אני דניאל כהן.'' אמר אחד הנערים ''אני בן 16, אממ..אני מצייר..?" הוא אמר במבוכה והנער שחור השיער שלידו דיבר
''אני בן עטון, בן 15, אני משחק כדורגל'' שני הנערים התיישבו
''אני מניחה שזה תורי.. אני אניה שמיצריב, בת 16 ואני בהתעמלות אומנותית.'' הנערה התיישבה וכעת כל המבטים ננעצו בדואי.
הוא שנא להיות מרכז תשומת הלב ונשם עמוק
''אני-דו-ו- אי.. ר-ריברה..'' הוא מלמל בשקט
''סליחה? תוכל לדבר בקול יותר רם?" ביקשה ממנו האישה ושלחה חיוך מנחם
הוא השם נשימה קצרה וחזר על דבריו
''אני דואי ריברה, בן 15 ואני יודע לדבר ספרדית.''' הוא אמר את הדבר הראשון שעלה לו לראש והתיישב מיד על הכיסא, האישה שלחה לו חיוך מעודד ופנתה לכולם ''לי קוראים זיל, אבל אתם תקראו לי המדריכה זיל, או המדריכה.'' היא אמרה
''בדרך כלל היינו מתחילים את היום בפעילות מותאמת אישית חדשה שפיתחנו, אבל בגלל שיש חדשים נעשה היום משהו שונה, אפילו שכמעט כולם פה מודעים לסיפור הרקע של כולם, אני רוצה שכל אחד יספר על ההתמודדות שלו עם הבריונות, האמצעים שהוא נקט נגדה-השלילים והחיובים, דבר קיצוני שקרה ולמה הגעתם לכאן.'' דואי בלע רוק בכבדות, זה בהחלט לא יום המזל שלו.

חח אני רק מדמיינת את דואי עומד שם וממלמל אני דואי ריברה, אני מדבר ספרדית. עם כמה שאני מרחמת עליו, אם הייתי בכיתה הזאת הייתי צוחקת עליו😂
אני אשתדל לעשות פרקים קצת יותר ארוכים⁦❤️⁩

breathingWhere stories live. Discover now