NINETEEN🌹

63 7 1
                                    

"Jadi kau nak cakap yang Han Aera tu hanya perempuan dalam mimpi aku lah? Hey kau fikir aku buta aku tak boleh bezakan realiti dengan mimpi. Ha? Ada ke mimpi sampai berbulan-bulan. Hey itu akan terjadi kalau aku koma je lah bodoh!" Kasar sekali bahasa Jungkook kepada bekas tunangnya itu.

"Jungkook sampai hati you."

"Hey perempuan kau jangan nak hipokrit sangat lah! Aku tahu lah niat sebenar kau! Kau bercinta dengan aku sebab aku ni ada rupa! Berduit! Sekali aku buta, kau tinggalkan aku! Kau lupa apa kau cakap pada aku? Kau cakap aku ni menyusahkan kau! Nak pergi mana-mana kena pimpin aku lah apa lah! End up bila aku dah sihat! Dah tak cacat! Kau terhegeh-hegeh dekat aku semula! Tak malu ke jadi perempuan yang tak ada maruah!" Jungkook memandang wajah Ga In dengan bencinya.

"Tapi you lupa ke siapa Han Aera pada you! You langsung tak ingat dia ke! Apa yang dia dah buat pada masa silam you!"

"Masa silam dia, benda dah lepas kenapa nak kena ungkit! Kau nak aku ungkit masa silam kau juga ke?! Kau adalah manusia paling jahat sekali kah tahu tak perempuan! Kau tahu kawan kau suka dekat aku, tapi kau still goda aku dan dapatkan aku! Lepas kau dapat aku, kau ikut aku buli dia! Jadikan kuli kita! Itu masa silam kau! Apa lagi yang kau nak aku ungkit!"

"Perempuan yang you buli pada masa silam tu lah yang terkejar-kejar kan sangat sekarang!"

"Apa maksud kau?" Jungkook memandang Ga In dengan wajah ingin tahu.

"Perempuan yang you buli tu dengan perempuan yang you sayang sangat adalah orang yang sama! Han Aera!" Sekeping gambar Aera dicampak di atas peha Jungkook dan Ga In terus keluar dari wad Jungkook.

"Perempuan yang you buli tu dengan perempuan yang you sayang sangat adalah orang yang sama! Han Aera!" Sekeping gambar Aera dicampak di atas peha Jungkook dan Ga In terus keluar dari wad Jungkook

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
WHO [A Jeon Jungkook Fanfic]✔️Where stories live. Discover now