forty eight

2.6K 483 498
                                    

♡ ; chan tahu MT makin hambar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


♡ ; chan tahu MT makin hambar. mianhae '))

.
************

sekarang merupakan sesi pengetua untuk berucap berkaitan beberapa perkara, katanya akan datang nanti seocho akan hantar wakil taekwondo dan berita tu sememangnya buat telinga areum berasap. puan jeon turut menghadiri majlis pagi ini dengan hanya duduk di kerusi vip. dia berpeluk tubuh bersama dengan cermin mata mewahnya.

"erm sabar eh reum, takkan kau nak serang minah tu sekarang." ujar min ju perlahan, takut pulak bila tengok si areum pandang yeora atas bawah dengan nafas yang berombak.

dalam kepala areum, yeora lah perempuan yang buat nama dia dibuang dalam senarai penyertaan tu. kebetulan yeora berpaling ke belakang, sedang gelak tampar tampar dengan geng dia. mata mereka berdua bersatu, time ni lah dia nak cari pasal dengan areum yang tengah hangin.

"bwo? apa pandang pandang? fikir kau lawa?" kata yeora yang hanya menggerakkan mulut dia tapi jelas dibaca oleh areum.

"err lek reum. tenang luh."

"lehmek mende kau?!" bentak yeora lagi bila dia rasa tercabar dipandang oleh areum sebegitu rupa.

"yaish SHIBAL!" gadis itu sudah hilang sabar kemudian menanggalkan kasut dia dilempornya terkena kepala yeora. TEPAT!

semua orang dah mula tertarik untuk memandang ke arah mereka. pengetua dan bomi saem sendiri terkejut dengan apa yang sedang berlaku. puan jeon menurunkan cermin matanya, dia memerhati posisi jungkook.

"YAH MICHYEOSSEO?!"

"KAU LAH! dasar perempuan gila!" jerit areum tanpa memikirkan apa apa lagi. akhirnya kesabaran yang dia simpan selama ni meletus jugak. mereka saling bertarikan rambut, terpekik sana sini macam nak terkeluar anak tekak.

dah tak tahan dengan perangai babun yeora, tapi kali ni tuduhan dia meleset disebabkan bukan yeora yang buang nama dia.

"yah berhenti!" miyoung sudah turun padang, jimin pun follow si miyoung untuk masuk ke dalam pergelutan tu tapi dia tahan lengan miyoung bukannya si areum. kesempatan betul budak ni.

jin pun turut berlari dan diekori dengan yang lain kecuali jungkook, lelaki tu cuma berpaling tanpa bergerak selangkah.

habis kecoh satu bulatan tu semata mata nak pisahkan dua orang budak perempuan tu dari terus bergaduh. kehadiran dorang yang cuba membantu tu cuma semakin mengeruhkan keadaan. hobie terpijak kaki yoongi, yoongi tak puas hati sebab kasut precious dia dah kotor, dia pun tendang punggung budak laki tu. jin pulak dah beralih leraikan pergaduhan dorang.

namjoon dah blur, dia ke kiri ke kanan tak tahu nak tolong yang mana satu. pening!

taehyung dengan tenang memeluk bahu areum, terlerai dari genggaman yeora yang turut ditarik oleh miyoung dan tak lupa jimin.

Milk Tea + jjkWhere stories live. Discover now