alles word geschreven vanuit (Dana) als het iemand anders is word dat wel vermeld.
pov Dana
Renske en Ik hebben bij mij geslapen thuis, zodat we samen naar het vliegveld konden gaan vandaag. We gaan namelijk met zijn 4e op vakantie naar IBIZAA. Bo en Maud hebben ook met elkaar gelogeerd en we zien elkaar op het vliegveld. Renske en ik hadden onze koffers al gisteren ingepakt zodat we vandaag zeker niet te laat zouden komen, we stapte in de taxi en belde Maud en Bo op of ze al vertrokken waren. De eerste keer toen we belde namen ze niet op dus belde we nog een keer. Maud nam op en zei: Wat is dr ? Zitten jullie al in een taxi ofz omw vliegveld? vroeg Renske. KUTT! riep Maud. BO wakker worden we hebben ons verslapen. Ik bel je zo terug Renske we pakken onze koffers nog snel in en we komen eraan. Renske hing op en schrok. Ze moeten hun koffers nog inpakken klaarmaken en nog een taxi bellen. Dit gaan ze nooit redden zeiden we tegen elkaar.Toen we op het vliegveld aankwamen gingen we al door de duane en al dat andere gezeik en wachtte we voor de gate van ons vliegveld hopen op Maud en Bo die optijd kwamen. Nog 1 minuut voordat het sluit werd omgeroepen. Renske en ik besluiten maar in het vliegtuig te stappen tot me RENSKE DANAA! achter ons horen. We draaien om en zien Bo en Maud rennen naar ons toe. We knuffelen elkaar snel en stappen snel het vliegtuig in. Ik zit langs Maud in het vliegtuig en Renske langs Bo.
Ik doe me oortjes in en ga een film kijken na een uur val ik in slaap.
Maud tikt me aan en ik schrik wakker. We zijn geland zegt Maud. Ik pak al me handbagage in en we stappen uit het vliegtuig. Toen ik uit wilde stappen botsten een knappe jongens tegen me aan ik keek hem in zijn mooie blauwe ogen.
Daarna riep Renske Daan kom je nog. Ik bleef nog heel even kijken in zijn mooie blauwe ogen en zei daarna ' kom eraan' tegen Renske. En verloor hem uit het zicht. Ik hoop dat ik hem nog terug zie. Wow die trilling heb ik nooit eerder gehad. Alsof het een voor gevoel was.
JE LEEST
Ibiza met de Bankzitters
Romance4 vriendinnen gaan op vakantie naar Ibiza en komen daar een hele leuke groep jongens tegen ( de bankzitters ) Ze horen dat ze in de zelfde villa zitten, omdat ze de villa allemaal half gehuurd hadden en zitten dus nu een week samen opgescheept. Wat...