one .

321 40 534
                                    

chuwol highschool

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

chuwol highschool . 2020 .

║▌│█║▌│ █║▌│█│║▌║

sebuah sekolah yang terkenal di kawasan mapo-gu kerana melahirkan pelajar-pelajar yang berjaya melakar nama di negara itu .

serta sekolah dimana lapan teruna yang menjadi kegilaan gadis bersekolah serta ramai lagi teruna dan gadis yang berlambak .

disebabkan ianya merupakan hari pertama sekolah selepas cuti musim panas , ramai pelajar yang kelihatan teruja , tidak kurang juga yang sendi sebab cuti telah habis .

" y-yah ! janganlah halang jalan dorang ", seorang gadis menarik beg seorang lelaki sambil matanya tertancap ke arah lapan jejaka yang sedang berjalan masuk .

hampir kesemua mata yang berada di perkarangan sekolah itu memandang ke arah mereka .

eh mestilah , kalau ada oppa kacaks datang , kita mesti lihat at least once bukan ?

bangchan , minho , changbin , hyunjin , han , felix , seungmin dan jeongin .

" yah , kau ada dengar tak berita tu ? ", tanya seseorang kepada rakannya namun dapat didengar jelas oleh bangchan .

" dengar-dengar gukhee pindah sebab dorang " , laju sahaja bangchan membuat eye-contact ke arah dua gadis itu sebelum mengenyitkan mata mereka .

inilah spesies buaya darat yeoreobun .

boleh dilihat dari pemakaian mereka , mereka merupakan pelajar yang kurang mengikuti peraturan sekolah , bak kata ten , when we go to school ,we need to break the rules .

bangchan , si ketua kumpulan itu dan seorang yang flirty nak mampus . mempunyai simpati yang boleh kurang banyak tapi jangan cari gaduh dengan chingu dia . si playboy pertama dalam kumpulan itu tapi tidak pernah menyentuh mana-mana gadis .

next is , minho . si muka dingin dan merupakan seorang yang kaya . khabar angin menyatakan dia tidak pernah menyukai mana-mana gadis kerana tastenya yang pelik . memiliki simpati yang sedikit dan suka memprovoke .

seo changbin , seorang yang amatlah dingin dan kalau boleh , dia langsung tak nak bercakap dengan mana-mana perempuan . katanya , perempuan menyusahkan .

seterusnya ialah hyunjin , si putera sekolah itu . seorang yang pantang dicabar dan memiliki wajah rupawan bak putera dengan kuda putih . si playboy kedua dalam kumpulan ini .

teruna yang memiliki pipi tembam , itulah han . seorang yang diam di kelas tetapi bising seperti kera bersama kawannya . pelajar di sekolah itu menilainya sebagai pelajar yang sedikit berperikemanusiaan berbanding kawannya yang lain .

 [C] 𖥻 𖧧 ℬ . 𝖺𝖽   ℬ . 𝗈𝗒Where stories live. Discover now