,,Ano.. Ne, to jsme nechtěli.. Žádala jsem vás už několikrát!'' do Tonyho apartmánu vkročila hubená noha na podpatku jeho asistentky, která se po čtrnáctidenní služební cestě vracela. Horlivě vyřizovala telefonát a vůbec neřešila, co a jak se v tu chvíli okolo ní dělo. Na nahé ženy byla zvyklá a rozhodně na ně nebyla zvědavá. Měla dost své práce na to, aby ještě řešila, s kým ON spí. To si myslela, až do doby, kdy vtrhla do ''vrat'' od Tonyho ložnice.,,Tony, co se to děje! Vůbec si nic nevyřídil, máš schránku plnou smluv, které musíš podepsat ty sám,'' mumlala a přešla k oknu, u kterého roztáhla prudce závěsy. Tony se hned vyděšeně posadil a celý rozčepýřený na ní hleděl. Se šokem v očích se ani nepohnul, jelikož věděl, že vedle něj leží nahé tělo "Petera". Jeho neobvyklé chování upoutalo její pozornost a obrátila se k posteli. Polkla, když viděla nahá záda v peřinách, která rozhodně nepatřila ženě. Tony vzal za kraj přikrývky a něžně ji přetáhl přes holý zadek, který neposedně vykukoval. Potichu obešla postel ke straně, kde leželo ono stvoření. Jak se přiblížila, naskytla se jí tvář na spícího chlapce. Napřímila se a probodla Tonyho dost divným pohledem. Tohle nešlo zkousnout.
,,Tony, ty jsi dočista zešílel!!'' vyjekla u jeho hlavy, až se Tom se značným šokem probudil. Tony sklopil pohled a radši se díval na stěnu. Tohle jen tak nevysvětlí. Zatímco ty dva řešili svoje vlastní rozpory, Tom vyjeveně hleděl do tváře, která silně připomínala Robertovu ženu, která byla již po smrti.
,,Vy žijete,'' vyklouzlo mu nechtěně z úst a pak se vzpamatoval. Podíval se na svého staršího milence, kterému bylo ze včerejška stydno. Tom se napřímil a bylo mu jedno, že z něj zcela sjela přikrývka.
,,Ano zešílel, ze mě,'' uculil se v pozdní odpovědi a Pepper jen ucouvla.
,,Hned tam budu,'' mávl na ní Tony a dal tím najevo, že se setkají ohledně pracovních záležitostí dole v dílně. Vycouvala ven a zavřela za sebou. Hned na to Stark s povzdechem vylezl z postele a hodil na sebe aspoň spodní prádlo. Tom se dostal rychle na všechny čtyři, přelezl postel a ještě nahý ho chytil za ruku, když se chystal odejít. Tony se tázavě otočil a Tom se postavil na svá kolena, aby mu byl v úrovni obličeje.
,,Jen tak tě nenechám odejít,'' hlesl svůdně, nalepil se na Tonyho rty a ruce odložil na jeho ramena. Starší se mu ve chvíli podvolil, nedokázal odolat. Svoje ruce dal na jeho lopatky a víc si kluka přitáhl. Ten se však hned odtrhl a zasmál se mu do rtů.
,,Musíš jít,'' poznamenal, když už vypadalo, že ho znova povalí do peřin. Tony se zakřenil a mírně ponížen, že se nechal takhle zmanipulovat, odešel z místnosti pryč. Tom jsi po jeho odchodu přejel prstem po rtech, které ještě před chvílí nebyly jenom jeho.
Zatřásl hlavou a netrvalo dlouho, kdy se dostal na své nohy. Aniž by jsi to jeden z nich uvědomoval, na tváři se jim rozlil spokojený úsměv, kterým budou dlouho otravovat okolí okolo sebe.
— ☄. *. ⋆ˏˋ°•*⁀➷🌏 —
Peter se mezitím vlekl ponurým počasím Tomova světa. Už toho měl plné zuby, chtěl zpět, ke svému starému životu, May, kamarádům.. Další věc, která ho zarážela, byla ta, že mu Robert vše věřil. Přeci jen, cestování vesmíry se tady nejspíš považuje za bláznovství, scifi.
Došel do školy. Ve své ponurosti dále pokračoval a bylo mu zcela jedno, koho tím bude otravovat.
Dosedl do lavice. Nedův starostlivý pohled si ho našel, neodvážil se však k němu přiblížit. Dál ho úspěšně ignoroval a čekal na moment, kdy ten psychopat s arogantní chůzí rozrazí dveře.
ČTEŠ
Two Worlds |Starker| ✔️
Fanfiction(DOKONČENO)✒️Dva světy, stejní lidé, ale dva rozdílné životy. Příběh začíná ve světě velice nám podobném, kde se mladý kluk jménem Tom snaží překazit osudu jeho nemilosrdné cesty. Když vysvitne naděje na záchranu jeho milovaného, bude muset podstoup...