Afrodiziakum

96 11 78
                                    

Jsem se trochu rozvášnila, takže se předem omlouvám 🔞‼️

,,A! Tony, všude jsem tě hledal!" rozkřikl se Thor a rozpažil ruce. Vymotal se z hloučku lidí, kteří okolo něj poletovali jak otravné mouchy a mířil rovnou za ním.

Druhý se zastavil a přemýšlel, zda se za chlapcem nevrátit. Tenhle ho zas akorát namočí do nějakého pubertálního problému.

,,Víš, když si tu prvně, měli by jsme se o tebe řádně postarat, provedeme tě zahradami, vemu tě do královského "sklípku"..." začal jmenovat další atraktivní aktivity, ale Tony tomu nevěnoval tolik nadšení.

,,Radši bych viděl ten most," přerušil ho bez ostychu. Fascinoval ho, už tam Thor Starka musel při přecházení popohánět, furt se zastavoval.

Vyšší muž ho odvedl s povzdechem za roh a když si byl jist, že jsou sami, tak se bez ostychu zeptal: ,,Byl si za ním?"

Tony polkl a uhl pohledem. Proč to vůbec řeší? Nebylo už co, byli domluveni. I když s Thorovým nápadem zcela nesouhlasil. Toho kluka by nechal zavřít, až by zčernal. Rozhodně by ho nenechal odjet na vesmírný výlet a pižlat tu cosi pro nějakého jiného úchyla. Vždyť ani nevěděli, co jsou zač! Mohli to být klidně zločinci a oni jim ještě pomáhali, navíc způsobit takový časoprostorový bordel bylo extrémně nebezpečný! Copak byl jediný při smyslech?

,,Je to hodný kluk.." řekl smířlivě Thor, když viděl, jak se to v druhém začíná vařit.

,,Je to vrah," vyprskl šeptem a do velkého hrudníku před sebou strčil prstem. Jakoby to mělo nějakého účinku.

,,Zločin z lásky.." opáčil dost divným hlasem a Tony si promnul obličej. Proč od něj čekal normální rozhovor?

,,Ber to zas z té lepší stránky, někdo v paralelním vesmíru miluje tvé druhé já tak moc, že pro něj zabíjí.." zasnil se a obešel Tonyho. Ten dostával tik do oka. Praštil by ho~ a tak moc, že by-.

,,Foibé!" usmál se zářivě na ženu cupitající chodbou. Roztomilá postavička přikývla v pozdravu a neskrývaně prohlédla po cestě Tonyho.

Nehodlala se zdržet. Doslechla se, kdo přijel a když ho teď na vlastní oči viděla, musela za Tomem. Takové milostné vzrůšo dlouho neřešila a proto byla jak u vytržení.

Zatímco Thor přemlouval Tonyho na úžasné odpoledne, Foibé zaplula do dveří Tomovi pracovny. Seděl na židli a tupě zíral před sebe.

,,Je tady," řekla tiše, ale jí hned došlo, že o tom ví. Ten výraz mluvil za vše.

Místo odpovědi přikývl a sklopil pohled ke svým rukám. Hlavní, co ho otravovalo, bylo bodání u srdce. Zvláštní pocit, který v něm teď visel. Možná se zmýlil, možná-

,,Měli by jste si pořádně promluvit," přerušila jeho podivný myšlenkový pochod a on se otřásl. Nad čím to vůbec přemýšlí?

,,Ne, nebudu s tím ztrácet čas, mám jen pár týdnů," odmítl rázně a postavil se.

,,A na mě si čas neuděláš?" nahodila smutný výraz. Tom protočil očima, nemůže jí říct ne. Hlavně ne po tom, co mu tak moc pomohla.

,,Když už máš jen pár týdnů.. Pak se už neuvidíme.." teď opravdu posmutněla a Tom povolil.

,,Ale až večer," oznámil neochvějně, nechtěl svojí energii investovat do kravin. Večer mu to už stejnak tak myslet nebude.

Žena spokojeně odtancovala a Tomovi se konečně začalo opět dařit.

Two Worlds |Starker| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat