,,Mimochodem, o tom odjezdu," vyšel Peter bezstarostně z koupelny a vydrbával si ručníkem mokré vlasy. Když se nic neozývalo, zbystřil. Postel byla prázdná. Zneklidnil ho rudý flek na bílém povlečení. Byl z něj?Rychle na sebe aspoň hodil spodní prádlo, dost se tu kvůli otevřenému oknu ochladilo. Zamračil se, tušil, že si byl zas potají zapálit. Rozhrnul závěsy, které ho dělily od balkónu a měl co dělat, aby nevykřikl.
Jeho přítel byl opřený z posledních sil o zábradlí a přerývavě dýchal. Netrvalo dlouho, kdy Roberta zachvátil další záchvat kašle a on upadl na všechny čtyři. Z úst se mu hrnula krev a jeho pozorovatel měl co dělat, aby se probudil ze šoku a pohl se.
,,Co- co se děje?" přiskočil k němu a přitáhl si ho, aby měl oporu. Po chvilce kašel ustal a on se soustředil na pravidelné dýchání.
,,Měl by si s tím přestat," hlesl Peter vyčítavě.
,,Přestal jsem už dávno," usmál se unaveně a zvedl k chlapci hlavu: ,,Mohl by si donést vodu?"
Peter ho opřel opět o zábradlí a vyskočil na nohy, s vodou byl zpět jak blesk.
,,Díky," natáhl se pro sklenici a druhý si ho starostlivě prohlížel. Robert uhl pohledem, věděl, že se tomu rozhovoru už nevyhne.
,,Co je s tebou?" začal po chvilce, co vypadal, že je ze záchvatu venku. Starší si otřel krev z úst a brady, snažil se to natahovat. Nedokázal však najít vhodnou lež. Došlo by mu to, okolo jeho nemoci vznikl celý tenhle bordel.
,,Tak?" vydechl Peter nervózně, měl o něj strach. Chtěl slyšet cokoliv uklidňujícího.
Jak mrzuté, že musel chlapce znovu zklamat.
,,Proto Tom odešel, umírám.." řekl tiše a Petera jeho slova probodla skrz na skrz. Věděl, že je nemocný, ale takhle? A tak brzo?
,,Cože?"
— ☄. *. ⋆ˏˋ°•*⁀➷🌏 —
(přesouváme se do naší země zaslíbené :D)V příjemných tónech zpívajících ptáků a odlescích zářivého slunce, které se odráželo od oken obrovského paláce stál chlapec, který ani jednomu z divů tohoto světa nevěnoval pozornost.
Dokonce ji nevěnoval ani mladé ženě, která vešla do místnosti jako svěží vánek. Její křehké ruce nesly kytici v broušené křištálové váze. Bez sebemenšího hluku jí položila na stolek, kde květy rázem prozářily místnost.
Nadechla se a otočila hlavu k soustředěnému výrazu za ní. I přes značnou nervozitu v Tomově pevně semknutých rtech ruce ani jednou nezaváhaly. Zvuk přelévajících ampulek střídalo škrábání pera o drsný papír.
,,Už jsou to dva dny, měl by si jíst, spát.." dala si ruce v bok a upoutala tak jeho pozornost. Oči mu na vteřinu těkly k ní, následoval povzdech.
,,Foibé, víš, že nemám čas.." odložil vše a protáhl se.
,,Až se vrátí, nebude rád," ušklíbla se a přešla k němu.
,,Už jsem se malinko posunul," pokračoval v dialogu a malinko se tím i uklidnil. Možná by ho chvilka odpočinku nezabila.
Rusovláska to vzala jako impuls, vzala Toma za loket a táhla ven na chodbu. Nechtěla přijít o odpolední svačinu, bylo tam až příliš mnoho sladkých dobrot.
,,Zas ten tvůj zlozvyk," podíval se na ní pobaveně, když si otřela rukávem pusu, sliny už jí tekly proudem.
,,Mám mluvit o tvých?" vytáhla obočí a druhý radši zmlkl.
ČTEŠ
Two Worlds |Starker| ✔️
Fanfiction(DOKONČENO)✒️Dva světy, stejní lidé, ale dva rozdílné životy. Příběh začíná ve světě velice nám podobném, kde se mladý kluk jménem Tom snaží překazit osudu jeho nemilosrdné cesty. Když vysvitne naděje na záchranu jeho milovaného, bude muset podstoup...