So am I

181 15 12
                                    

Nahoře přidávám odkaz na song, který je použitý níže ;)

Když konečně vyšel ven na čerstvý vzduch, uvědomil si, že sen o snesitelně prožitém roku je ta tam. Nemá tu nikoho. A ano, je gay. Co má být. Došel na roh ulice, kde do tmy zářil živý klub, před kterým postávala dvojice chlapů v uplutých kalhotách a bílých ještě uplejších tílkách. Vzhledem k jejich postoji a barevným cetkám, co měli na sobě, si rychle uvědomil, před jakým místem se nachází. Ve svém opilé ráznosti se rozhodl svůj večer zakončit pompézně. Tady si na nic nemusel hrát. Nemusel se schovávat, jako kvůli Robertovi, který mu dušoval, že když bude chodit do podobných podniků, tak ho přistihnou a on bude hned na ráně jako podezřelý. Vyhoděj ho, on bude muset prodat chatu, tam najdou ten horor, a bude.. konec. Zasmál se, proč se vůbec děsil, tam měl taky život na hovno. Nechal si to dělat od někoho, kdo si schovává mrtvoly ve sklepě. A on dopadl stejně, vrah, který miluje dalšího psychopata. Třeba se jen bál, že nenajde někoho stejně vyšinutého.
Jak šel, tak kvůli svým depkoidním myšlenkám zastavil a ramenem se svalil na zeď baráku. S hysterický smíchem začal brečet. Jak moc mu chyběl, bál se o něj. Bál se hlavně toho, jestli to stihne včas zpět. Co když ho nikdy neuvidí? Vedle něho zastavila skupina vyvoněných kluků, kteří zrovna mířili na místo, kam se v koutku duše toužil dostat také.

,,Ale, ale.. Ne zrovna nejlepší start večera? Pojď s námi, my tě spravíme,'' ukonejšil ho prostřední a zbytek party Toma podebral pod rameny a společně ho vlekli dovnitř.
Vevnitř to bylo o poznání lepší, než v tom předešlém klubu. Víc barev, lepší hudby a hlavně, hodně mužů. Testosteron se táhl vzduchem jak těžký omamující opar, což Toma postavilo hned na nohy.

,,Ale kdopak se nám probudil,'' okomentoval jeden z party a podal mu do ruky barevný drink.

,,Neboj, pro tebe jen to nejlepší, na zdraví princezno,'' přiťutkl si s ním a Tom po uloknutí vyplul na taneční parket. Nechal své tělo unášet rytmem hudby a nestaral se o nic jiného. Střídal jednu náruč za druhou a bylo mu jedno, kdo se před ním zrovna nachází. Tuhle sladkou bezstarostnost nepocítil už hodně dlouho a tak se jí nechal zcela opít. Nohy už ho bolely jako čert a ve správnou chvíli vyběhl na pódium za DJem chlápek s kartičkou v ruce.

,,Drazí králové a královny večera, přišla hodina karaoke!'' Tom se zastavil a tupě hleděl na mikrofon na vyvýšené plošině. Kašlu na to. Tom se posbíral a došel přímo k pódiu, zapřel se o jeho kraj rukama a jedním pohybem vyskočil na něj. Týpek za mikrofonem se zarazil a DJ vedle něj též. Nastala trapná chvíle ticha.

,,Jsem první dobrovolník,'' vysvětlil a postavil se těsně vedle moderátora. Ten hned vjel na jeho vlnu, aby tento moment překvapení zahnal.

,,První dobrovolník!'' zvolal do mikrofonu a dav se mohl zbláznit. Tak nebylo se čemu divit, když Toma viděli, byl k sežrání.

,,Jméno?'' vyzvídal za publikum.

,,Peter,'' odsekl.

,,Dobře Peteře, jaký hit si vybereš?'' pokračoval a snažil se ignorovat mladíkův otrávený výraz, který očividně nestál o ty kecy okolo.

,,No, ten neznáte,'' zasmál se.

,,Zkus mě,'' Tom začal pomalu litovat momentu, kdy sem vylezl. Chtěl se jen vyřvat a né se bavit s nějaký trpajzlíkem, který se snažil vytvářet rádoby zábavu.

,,Prostě mě nechte zpívat,'' odpověděl otráveně a moderátor odstoupil v gestu ''je to jen tvoje''.
Všichni napjatě pozorovali kluka, co právě uchopil do ruky mikrofon a zhluboka se nadechl. Bez hudby se místností začaly linout slova, která lehce změnila ovzduší a všichni oněměle naslouchali poněkud smutnému textu: ~Do you ever feel like a misfit? Everything inside you is dark and twisted. ~
Muž u pultu chytal rytmus a netrvalo mu dlouho napojit se na kluka s neznámou písní. Okolo se spustila světla, která ho osvětlila a lidi pod ním byli nakaženi rytmem, jaký nedokázali z hlavy vyhnat. Tom zcela pohlcen textem, který ho až nepříjemně vystihoval, si nevšiml pohledu z balkónu, který ho ostražitě pozoroval~ I can see it, I know what you're feelin', So let me tell you 'bout my little secret, I'm a little crazy underneath this .. ~ Oči opodál ho přímo hltaly a nemohly ho spustit z dohledu. Neočekávané překvapení, které jeho pozorovatele nepotěšilo. Ba ho do morku kostí štvalo.

Two Worlds |Starker| ✔️Kde žijí příběhy. Začni objevovat