Alacsony magas kapcsolat
Csipi olyan magasra nőt mint az EMPÁJÖRSZTÉT BÍLDING, Leo pedig olyan törpe volt mint mindig.
Nem mintha különösebben meglepte volna őket ez a kis elméretezés, hiszen Csipi történetesen egy óriás volt. Gaia egyik gyereke, aki Zsófi a tea és blobfishek istennőjének nemezísze volt.
Hogy mégis hogy futott össze ez a két szerencsecsomag?
Frontálisan.
Pontosabban miután Leo szakított Verával elzsalt a táborból mert nem bírta hallgatni az előbb említett leány szonikus sírását.
(Végülis Apolló lánya volna na.)
Így futott össze a szomszéd erdőben gombászó Csipcsuppal.
- Nicsak, egy törpe!
- Ne nevezz törpének! Én szuper szexi Leo vagyok! Láttad már a lábizmaim?
- Túl messze vannak ahhoz h lássam őket olyan magasból ahol is szemem leledzik.
- Szóval azt mondod kicsi vagyok?
- Tessék? Nem hallak olyan messze vagy hallójárataimtól.
Leo jobb híján kislábujjon harapta a lehányt.
Csipcsap felsikkantott mert itt tud olyat és felemelte kedvenc tüzes robotzsarunk.
- Mit mondtál?
- Azt kérdeztem h szerinted én kicsi vagyok e.
- Szerintem én vagyok nagy - válaszolta Csipi. - Te totál normális méretű vagy.
És ez volt az a mondtad amitől Leo szíve szerelemre lobbant.
Szó szerint.
~Vera
<köszönjük Vera xddd>
YOU ARE READING
Weeb Költők Társasága
Fanfiction𝙲𝚘𝚖𝚖𝚞𝚗𝚒𝚜𝚖 𝚗𝚎𝚖. 𝚟𝚘𝚕𝚝 𝚜ó𝚜 Fingfic: olyan fanfiction amit mi írunk. Fingficek rólunk meg még néhány szerencsétlenről. Jó olvasást, Leó, Kira és Arc-En-Ciel legyen veletek!