Csipi x Villon

3 0 0
                                    

csicska au:

Villon újra börtönbe került.

Ez nála mindennapos dolog lenne, de most volt egy cellatársa is, Cseperke.

Cseperkét krónikus rekeszizom komplexussal zárták börtönbe, hiszen az egy nagyon illegális dolog.

Amikor Villont belökték a börtönbe a seggéről kezdett el motyogni, amit csak akkor hagyott abba, amikor meglátta, hogy hoppá egy Cseperke.

Tudniillik, hogy ők ketten régi ivócimborák, viszont egyszer Villon otthon hagyta a retiküljét ezért Csipi fizette az italait.

Villon persze ezeket nem fizette vissza.

Szóval most néztek egymásra mint Mózes (ez nem tudom, direkt van-e, de Noé) a harmadik tevére, és egyikük se tudta mit mondjon vagy csináljon.

- Csipi! Régi barátom, hát te itt? - Kezdte Villon.

- Villon, te paraszt! Hol a pénzem? - Kérdezte idegesen Cseperke.

- Nem itt, az biztos... Ha kikerülök innen visszafizetem neked a teljes összeget. - Ígérgette a költő.

- Lehet, hogy te kikerülsz, de én már biztos nem! Kell a pénz cigirágóra! Most azonnal visszaadod!

- Egy vasam sincs, ember!

- Akkor legalább a cellámat takarítsd ki!

És ezzel kezdődött Csipusz véget nem érő listája, azokról a dolgokról amit Villonnal megcsináltatott.

A történet végül boldog véget pisilt magának, mivel Csipinek élete végéig lett egy csicskása, Villon pedig tényleg kiszabadult a börtönből.

Zsófuszmókus

Weeb Költők TársaságaWhere stories live. Discover now