Zsó tudta h megszívta.
Pedig még csak nem is volt vele ott semmilyen gomba-szerű-képződmény h cigirágóval kínálja (hisz ő éppen Dekuval flörtölt a sarkon).
- Héj kislány! - förmedt rá Zsóra az emberrabló.
Zsó szívesen felpofozta volna a pasast ha nem lett volna egy székhez kötözve a keze a cipőfűzőjével.
- Nem vagyok kicsi!
- Dehát... A térdemig se érsz fel...
Zsófi nemes egyszerűséggel térdkalácson harapta a csávót. Amíg az emberrabló a földön fetrengett jajveszékelve ő odébb pattogott a székkel együtt.
Lábjegyzet: A székeken nem jó ötlet pattogni.
Így történt h Zsófi ott helyben lesmárolta a padlót. A fogai csodával határos módon a helyén maradtak, de önbecsülésének nagy része odaveszett az érkezéstől.
- Ennyi elég lesz!
A teremben hirtelen felgyúltak a fények és megvilágították a sarokban felhúzott lábakkal üldögélő L-t.
- Köszönöm h eljátszattátok nekem a szituációt, így már mindent értek.
A pasas lehúzta a fejéről a maszkot. Watari volt az szépséges ősz bajuszával és szexi szemüvegével.
Óvatosan kikötözte Zsó kezét.
- Á bocs Watari h megharaptalak.
- Nagyon jól műkődik az álkapcsod. Erősek a fogaid ahhoz képest mennyi édességet eszel.
- Köszi? Na L Lmondod mire jutottál?
L szerelmes pillantást vetett az epres sütijére.
- A szituációból lehetetlen lett volna kijutnia Sanyinak. Az emberrabló igazából saját maga az elrabolt csak skizofrén.
Zsó ámulva hallgatta monoton beszédét.
- Woow okos.
- Watari kérem továbbítsa az információkat a rendőrségnek!
Watari szolidan elszambázott a teremből, Zsó pedig úgy érezte pillangók repkednek a mellkasában, pedig nem is evett egyet se.
L éjfekete haja úgy állt mint egy roppant sármos szénaboglya, ruhája elnyűtt volt és hosszú. Szeme alatt lévő fekete karikákról folyton az jutott eszébe amikor éjjelenként együtt maradtak fenn mert nem tudtak aludni és random ügyeket oldottak meg miközben viking-metal-folklór-musicaleket hallgattak.
Á francokat pillangók, volt az elefántcsorda is!
Zsó lehuppant az L mLetti székre. A csávókának nem kellett Lképesztően okosnak lennie h kitalálja mit akar
- Tessék!
L ketté vágta a sütijét és a felét tányérostul Zsófinak adta.
- KAJA!
Zsó előhúzott két teás bögrét L-be rakott egy tonna cukrot aztán a kezébe nyomta majd víg falatozásba kezdett.
- Amúgy L mi lesz a következő ügyünk? - kérdezte teli szájjal. - Csak mert nekem ez a Kira ügy jönne be leginkább.Eközben a megfigyelő teremben Vera egy gurulós széken ugrált fel alá.
- Csókot csókot csókot... Watari mi a retek?
Mr Bajusz könnyes szemét törölgette selyem zsepijébe.
- Olyan hamar felnőnek - szipogta.
- Hagyjuk már. Még csak nem is csókolta meg azt az Erdei izékét a depiboy!
Watari továbbra is szipogva bámult maga elé.
- Úgy tűnik nem érted.. L még sosem osztotta meg az édességet senkivel.Írta: Verver
YOU ARE READING
Weeb Költők Társasága
Fanfiction𝙲𝚘𝚖𝚖𝚞𝚗𝚒𝚜𝚖 𝚗𝚎𝚖. 𝚟𝚘𝚕𝚝 𝚜ó𝚜 Fingfic: olyan fanfiction amit mi írunk. Fingficek rólunk meg még néhány szerencsétlenről. Jó olvasást, Leó, Kira és Arc-En-Ciel legyen veletek!