Zoé x Denki

25 4 1
                                    

[Fontos információ: Zoé képessége a robbanócsillámfingás]
Zoé a mai napon is sok érdekes dolgot csinált, pl az iskolában piszkálta Shinsou barátnőjét Zsófit (igen, ezt leírtam. Problémád?), meg még valamiket nagyon csinált. Viszont a napjának fénypontja akkor érkezett el, amikor legjobb haverja Kirishima üzenetet küldött neki.
Baby shark❤: Zoé! Nincs kedved ma eljönni velem és pár brommal a játékterembe?
Kavics😽: De, mikor és hol találkozzunk?
Baby shark❤: 5 órakkor a valami játékterem előtt
Kavics😽: Rendben! Ott leszek.
Zoé rápillantott az órára és látta, hogy már 4 óra van!🙀🙊 Gyorsan befejzte a házi feladatait és el kezdett készülődni. Miután elkészült, elment a játékterem elé. Amikor odaért egy 5 tagú társasággal találta szembe magát. Cápicápi amint meglátta lerohanta és megölelte, majd bemutatta a többieknek. Mindenki szimpatikus volt Zolyjénak, főleg egy bizonyos szőke srác.
Az elején még együtt mentek játék gépről, játék gépre, de hamarosan ketté szakadtak. Kirishima és Bakugo elmentek valahová, senki se tudja (khm khm Kiribaku)...a többiek pedig együtt mentek játszani. Zoella különösen jól kijött egy szőke hajú sráccal és szikrázott közöttük a levegő. Ezt Mina és Sero is észrevette, akik rögtön elosontak mellőlük.
Zoé és az említett szőkeség, Denki, éppen felváltva a pac mannel játszottak, amikot észre vették, hogy kint már sötétség van. Denki felajánlotta, hogy hazakíséri Zoelkát.
Amikor Zozmozék háza elé értek Denki mélyen, lélekbe hatolóan Zozli szemébe nézett.
- Nagyon jól éreztem ma magam, Zoé, lenne kedved valamikor kettesben elmenni valahová?
- Igen! - Ölelte meg Zoé Denkit, majd amikor elengedtek az ölelésből, Zoé egy puszit nyomott Denki arcára.
Ekkor Zoé olyan dolgot látott, amire nem számított. Denki zárlatos lett...

Írta: Zsófi, Zsóka/Zsó-sama

Weeb Költők TársaságaWhere stories live. Discover now