İçindeki çocuğu hiç büyütemeyenlerin geçmiş 23 Nisan'ı kutlu olsun 🧡🇹🇷🎈
Funda Arar demiştim.
Aramadım.
Ama mesaj gönderdim.
Ben neden arayayım?
O arasın.
Aradı da.
Funda değildi ama aradı.
Olay şöyle gelişti.
Tatilden döndüğümüz gün annemlerin uçağı rötar yapınca, fırsat bu fırsat diyerek biletleri iptal edip, bir hafta daha Yunanistan'da kalmaya karar verdiler. Okulların açılmasına tamı tamına bir hafta olduğu için, biraz daha oylanacakları vakitleri de vardı.
Nicolas dedemin ısrarı ve beni çok özlemesinden mütevellit, yanlarına gitmeye karar verdim. Ben de onu ve Aella teyzemi çok özlemiştim doğrusu. Yarıyıl tatilinde Yunanistan'a gitme düşüncemi erkene çekebilirdim bu ısrar karşısında. Hem annem ve babamın aklı gittikleri andan itibaren bendeydi.
Bilet almadan önce pasaportumun süresinin bittiğini öğrendiğim güne kadar çok mutluydum. Meğer okul bana geçici süreli pasaport çıkarmış.
Hainler.
Uzatma işleri için randevu alamayınca, çok ısrarcı olup memur kişisinin başına bela olmuştum. Bir türlü randevusuz işlem yapmamış, en sonunda direncini kırdığımda elektrikler kesilmiş, jeneratör arıza vermişti. İkinci denemede, belgeye imza atacak müdürün annesi öldüğü için koşarak odasından çıkmıştı
Üçüncüyü denemedim. Benim için bunca uğraş bile fazlaydı.Yunanistan hayalim suya düşünce ilk bir kaç gün Deniz'lerle vakit geçirdim. Sonraki gün sabahtan akşama kadar İpek'le makarna deneyleri yaptık. Hatta o gece bizde kaldı, gece annesinin adını haykırıp ağlamaya başlayınca saate bile bakmadan paketleyip evine götürdüm.
Merve hala eve dönmemiş, İnci teyze ablasının yanına taşınmıştı. Sıkıntıdan patlamak üzere olduğum bir öğlen, çay demlemek üzere mutfağa doğru gidecekken, çayı bedavaya getirebileceğim aklıma geldi.
Mesaj yaz...
Selam, ben Ahu. Nasıl gidiyor?
Mesajı sil.
Merhaba, ben Ahu. Ne haber?
Mesajı sil.
Ne yazacağımı düşünürken, fazla incelememeye karar verdim nihayetinde.
Selam, Ahu ben. Nasılsın?
On beş dakika sonra gelen bildirimi görünce önce üstten bir göz gezdirdim okuduğumu görmemesi için.
Her an vazgeçebilirdim. Üşeniyordum.
Aynı zamanda sıkılıyordum da. Mesajı okudum.055*
Merhaba Ahu. İyiyim, sen nasılsın? Akşam uygunsan, şirketten çıktıktan sonra seni almaya gelebilirim.
Leb demeden leblebiyi anlayan insanlarla iyi anlaşırız genelde. Fazla açıklama yapmak zorunda kalmam ve hızlıca iletişme sürecimiz tamamlanır.Cevap yaz...
İyiyim. 6? 7? 8?...055*
6 gibi alırım..Konum atarsın ☺️Cevap yaz...
👌😂Onun gönderdiği tebessüm eden surat emojisini hiç sevmediğimi buluşunca söylemeye karar verdim. Yalandan gülen insanların yüzündeki o sinsi ifade gözümün önüne geliyordu. Bende de sinsilik yok değildi ve bu emojiyi genellikle samimi olmadığım kişilerin üzerinde kullanırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı)
HumorHayat yapbozundaki eksik parçayı arayan Ahu'nun güldüren hikayesi 🐟 Büyüyoruz ve bu umrumuzda değil. 🎈