31.Bölüm - Büyümenin Anatomisi

5.1K 479 330
                                    

Merhaba,

@one-more-day doğum günün kutlu olsun çiçeğim 💜

Keyifli okumalar 🧡

🎈

Alarm değil, cenaze marşımdı bu çalan. Sosyal medyada dans eden tabutçular var ya hani, işte tabutun içindeki benim gibi. Ben ölmüşüm ama sanki dışarıda dans ediyor.

'Ahu, kalk kızım. Okula geç kalacaksın.'

'Annee?' dedim gözlerim hâlâ yarı kapalı halde.

'Ne annesi Ahududum kalk hadi artık. Tostunu bıraktım 10 dakika içinde giyinip tostunu al yoksa çıkarım bak.'

Umutsuzca kalktım ve oturur pozisyonda kare desenli halıyı inceledim bir kaç dakika. Bütün uykumu açan şey ise, Hazal'ın açtığı camdan giren küçük bir arı vızıltısıydı.

Vız...

  

10 ay önce...
 

Kalbimin içinde bir arı yuvası gizliydi sanki. Onların kıpır kıpır uğultulu seslerini kulağımda hissediyordum.

'Alihan.' dedim, tepedeki gizli buluşmalarımızdan biriydi.

'Ceylan.'

'Önceki hayatımda kesin kraliçe arıydım.'

Alihan gülümsedi.

'Nereden anladın?' diye sordu.

'Bütün vızıltıları duyuyor gibiyim, sanki böyle bir arıya selam versem benimle konuşacak gibi hissediyorum.' dedim.

Alihan kısaca bir gökyüzüne baktı ama bir anda bakışları ciddileşti.

'Ceylan, üç deyince koşmaya başla. Çünkü sen önceki hayatında kraliçe arı değil, arı kovanına çomak sokan kızdın.' dedi.

Onun bakışlarının değdiği yere baktım ve tam tepemizde onlarca arının giriş çıkış yaptığı kovanı gördüm.

Alihandro'nun üç demesi ile el ele tutuşup koşmaya başladık.

'Alihandroo! E bunlar bizimle geliyor.' dedim kulağımın dibinden geçen arıları gördükçe daha çok koşarak.

'Evet, çünkü sanırım seni kraliçe arı sanıyorlar.'

🎈

Pis arı. Git odamdan.

Odanın camını iyice açıp odadan çıkması için arıyı kovaladım.

Altını çizerek söylüyorum. İlk maaşımla aldığım kıyafetlerimden birini aldım dolaptan. Hazal sağolsun, her gün için ayrı bir kombin yapıp hazırlamıştı.

Neymiş? Façamız düzelsinmiş.

Henüz çamaşır makinemiz olmadığı için bazı günler kıyafetlerimizi Dudu teyzeye, Merve'ye ya da bazen Haydar amcadan gizli gizli İnci teyzeye götürüp yıkatıyorduk. Hazal ısıtıcıda kaynattığı su ile elde de yıkıyordu ama ben üşeniyordum.

Hızlı giyinip mutfağa doğru koşturdum ve peçetede sarılı duran tostu kapıp ayakkabısını giyen Hazal'a yetiştim.

'Sabah uyanıp güne başlamayı kim buldu acaba?' dedim söylenerek tostumdan bir ısırık alıp.

'Saçmalama Ahududum, akşam güne başlasak akşam da kalkamazsın sen.' dedi Hazal.

Demir kapıdan çıkmak üzereken Nefise Teyze'ye yalandık.

SONRA SEN GÜLDÜN (Tamamlandı) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin