↬Ενώνομαι

617 67 17
                                    

Chapter 10

Οι μέρες κύλησαν και εγώ ούτε που σκέφτηκα να πάω στο σχολείο. Με κυριεύει τρόμος στην σκέψη να βρεθώ ξανά ανάμεσα σε όλα αυτά τα άτομα που μου θυμίζουν όλα όσα έχω περάσει τα τελευταία χρόνια.

«Δεν θα πας ούτε σήμερα;»

Ρώτησε η Riley και δεν έλαβε απάντηση. Έκατσε δίπλα μου και μου έπιασε στοργικά το χέρι.

«Ξέρεις οτι δεν γίνεται να μείνεις για πάντα κλεισμένη εδώ μέσα;»

Χαμήλωσα το βλέμμα μου.

«Είδα τον Ace πριν κάτι μέρες και δεν μπορώ να σταματήσω να τον σκέφτομαι.»

Ένα δάκρυ ξέφυγε από τα ταλαίπωρα μάτια μου.

«Έχω να σου προτείνω κάτι για να ξεχαστείς. Τι λες να έρθεις στο σχολείο και να με βοηθάς στο ιατρείο; Θα βρω τρόπο να πείσω τον διευθυντή οτι είσαι μαζί μου για κάποια εργασία ώστε να μην φορτωθείς με άλλες απουσίες.»

Ένα χαμόγελο σχηματίστηκε στο πρόσωπο μου έπειτα από πολλές μέρες.

«Θα σου δανείσω και μερικά βιβλία παιδικής ψυχολογίας από την βιβλιοθήκη που έχουμε. Ξέρω οτι θα σου αρέσει.»

«Εντάξει!»

Δέχτηκα αμέσως την πρόταση της και κατευθύνθηκα ενθουσιασμένη στο δωμάτιο μου. Είχα την ανάγκη να βγω από το σπίτι, αλλά όχι μόνη μου. Δεν μπορούσα να ζητήσω από την Riley να βγει μαζί μου γιατί ξέρω πόσο πιεσμένη είναι με τις δουλειές της. Σκέφτηκα τον Lucas, αλλά είμαι διστακτική. Πιστεύω πως τα συναισθήματα του για εμένα είναι διαφορετικά από εκείνα που τρέφω εγώ για εκείνον. Τον εκτιμώ, τον συμπαθώ αλλά ώρες ώρες παρατηρώ μια ερωτική στάση εκ μέρους του που με κάνει να νιώθω πολύ άβολα.

Ντύθηκα απλά και την ακολούθησα ως το αυτοκίνητο της. Παρατήρησα μια ιδιαίτερη ευδιαθεσία σήμερα και απορώ εάν ευθύνομαι εγώ για την χαρά της. Μάλλον την πλήγωσα που καθόμουν κλεισμένη τόσες μέρες.

«Συγγνώμη.»

«Γιατί;»

Σταμάτησε έξω από το σχολείο και δεν απάντησα στην ερώτηση της. Ίσως γιατί εάν αρχίσω να απολογούμαι για όλα όσα έχω κάνει.. δεν θα σταματήσω ποτέ.

Ήταν μόλις εφτάμισι και το προαύλιο ήταν άδειο.

«Τον τελευταίο καιρό προσέχω μια κοπέλα από την πρώτη τάξη. Συμμετέχει στην ποδοσφαιρική ομάδα και τραυματίστηκε έντονα στον τελευταίο αγώνα. Πρέπει να την δεις να παίζει, είναι εξαιρετική!»

Φλογερές ΨυχέςWhere stories live. Discover now