Chapter 32
Skylar
«Άφησε με!»
Πήρα μια βαθιά ανάσα. Περιμένω εδώ και αρκετά λεπτά την Melissa, λίγο πιο έξω από το σπίτι της, ενώ ακούγεται το γέλιο της σε όλο το τετράγωνο.
«Μπαμπά!»
Αγανακτισμένη, έκατσα σε ένα παγκάκι κάτω από τα δέντρα που στόλιζαν το στενό και σταύρωσα τα χέρια μου.
Δεν μπορούσα να στέκομαι όρθια για αρκετή ώρα. Τα πόδια μου δεν άντεχαν να σηκώνουν το βάρος του σώματός μου.
Η εξώπορτα του σπιτιού τους άνοιξε και το βλέμμα μου συναντήθηκε με της Melissa, η οποία έτρεξε καταπάνω μου, αφήνοντας τον Ace με τον πατέρα τους—υποθέτω—να τσακώνονται, καθώς ακολουθούσαν την ίδια διαδρομή.
Σκατά.
«Συγγνώμη που δεν ήρθα εχθές. Ο μπαμπάς μου με άφησε να κάτσω σπίτι.»
Πριν καν προλάβω να απαντήσω, τα βαριά βήματα του Ace ήχησαν και ο τρόμος μου αυξανόταν.
Κούνησε μπερδεμένος το κεφάλι του.
«Ace!»
Φώναξε και εκείνος στράφηκε κατευθείαν προς το μέρος μας.
«Η Skylar. Η φίλη που σου έλεγα.»
Είπε και χώθηκε στην αγκαλιά μου. Γελώντας, ανταπέδωσα.
Έδειχνε να μην ξέρει τι να πει, γι'αυτό και αρκέστηκε σε ένα απλό νεύμα, συνεχίζοντας να με κοιτάζει περίεργα.
«Τι λέει; Θα περιμένω πολύ ώρα ακόμα;»
Φώναξε ο πατέρας τους και ένιωσα την Melissa να σφίγγεται τρομαγμένη δίπλα μου.
Τα βλέμματα όλων στράφηκαν προς την επιβλητική φιγούρα του πατέρα των παιδιών. Μόλις αντιλήφθηκε την παρουσία μου, στένεψε τα μάτια του και πλησίασε απορημένος προς το μέρος μου.
«Εσύ πρέπει να είσαι η κοπέλα για την οποία μιλάει η Melissa όλη την ώρα. David Smoker.»
Συστήθηκε, τείνοντας το χέρι του προς το μέρος μου.
«Skylar Bretton.»
Είπα καθαρίζοντας τον λαιμό μου και δέχτηκα την χειραψία.
Κουνούσε έκπληκτος το κεφάλι του.
«Της μοιάζει τόσο πολύ.»
Ψέλλισε περισσότερο για να το συνειδητοποιήσει ο ίδιος και όχι εμείς.
«Το ξέρω!»
YOU ARE READING
Φλογερές Ψυχές
Teen FictionΗ Skylar Bretton, ορφανή από γονείς, μένει με τον ψυχικά διαταραγμένο θείο της και βιώνει μια δύσκολη περίοδο, καθώς την κακοποιεί. Ο Ace Smoker, γιός ενός πολύ πλούσιου επιχειρηματία φαίνεται πώς ζει την ζωή που όλοι ονειρεύονται. Ή μήπως όχι;