↬Αποκαλύπτομαι

553 69 5
                                    

Chapter 13

Ο δρόμος για το σπίτι του έδειχνε ατέρμονος. Ένιωθα πως περπατούσα ώρες ασταμάτητες, λες και διένυα όλες τις πολιτείες της Αμερικής με τα πόδια. Ίσως ο φόβος να ήταν αυτός που επιβράδυνε τα βήματα μου.

Ήταν ήδη αργά. Η Riley επέμενε να πάω αύριο στον Ace, αλλά ήμουν σίγουρη οτι εάν το καθυστερούσα περισσότερο θα άλλαζα γνώμη και δεν θα του μιλούσα ποτέ.

Η μουσική που μου προσέφερε το κινητό μου κατέφθανε στα αυτιά μου μέσω των ακουστικών μου σαν μελωδία ερχόμενη από τον παράδεισο και ηρεμούσε τις σκέψεις μου. Πρέπει επιτέλους να βρώ το κουράγιο να του αποκαλύψω τα πάντα για να μην παρασύρω περισσότερα άτομα στο σκοτάδι. Θα το κάνω για το καλό της Melissa.

Χτύπησα το κουδούνι του με τρεμάμενα χέρια. Από το διαμέρισμα του ηχούσε δυνατή μουσική και φωνές. Ένα άγνωστο πρόσωπο για εμένα άνοιξε την πόρτα φωνάζοντας ενθουσιασμένος.

«Δεν είσαι καλεσμένη, αλλά είσαι πολύ όμορφη οπότε πέρνα.»

Είπε γελώντας και άνοιξε διάπλατα την πόρτα. Ακουγόταν μεθυσμένος, όπως όλοι οι υπόλοιποι μέσα στο σπίτι.

«Καλύτερα ν-να φύγω.»

Χαμογέλασα ευγενικά και ανασήκωσε τους ώμους του. Μου χάρισε ένα περίεργο βλέμμα που φανέρωνε οτι δεν αισθανόταν και τόσο καλά. Μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα η είσοδος του σπιτιού στολίστηκε με τον εμετό του.

«Sky.»

Η φωνή του Ace με σταμάτησε και τον αντίκρισα. Έδειχνε να βρίσκεται σε πολύ χειρότερη κατάσταση από ότι τον άφησε μερικές ώρες πριν. Βγήκε από το σπίτι, αφού έσπρωξε τον φίλο του στην άκρη αποτελειώνοντας τον. Πλέον βρισκόταν στο πάτωμα κλαίγοντας ή γελώντας. Δεν μπορούσα να καταλάβω. Στο σαλόνι επικρατούσε πανικός.

«Κάνεις πάρτι;»

Ρώτησα απορημένη.

«Ναι, αλλά έφυγες πολύ απότομα πριν και δε πρόλαβα να σου το πω. Μην νομίζεις οτι δεν ήθελα να σε καλέσω.»

Είπε και σταύρωσα ενοχλημένη τα χέρια μου.

«Μπορούσες να μου στείλεις μήνυμα.»

Απάντησα και το μετάνιωσα κατευθείαν. Εξάλλου δεν έληξε καλά η προηγούμενη μας συνάντηση, δεν ήταν υποχρεωμένος να μου πει να έρθω. Έτσι δεν είναι;

«Ήθελα να μιλήσουμε, αλλά μάλλον δεν είναι η κατάλληλη στιγμή.»

Έξυσε αμήχανα το κεφάλι του.

Φλογερές ΨυχέςWhere stories live. Discover now